flov-ønsker tvillinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.407 visninger
22 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. august 2012

Anonym trådstarter

Inden længe skal vi igang med pb igen og håber sådan på tvillinger. Været syg inden fødsel af begge børn, så dette bliver sidste graviditet, trods ønsket om større børneflok, men vi ønsker ikke at tage risikoen

Det er ikke fordi vi ikke bliver lykkelige ved 1 barn mere eller glade og taknemmelige, Vi føler os heldige, med de børn vi får lov at få (vi har 2 børn i forvejen). Men har bare et stort og brændende ønske om tvillinger, og at prøve den store oplevelse den må være(og benhårdt arbejde)

Jeg har sådan hel knude i maven ved tanken om jeg intet kan gøre for at opnå ønsket, og det statistisk nok ikke sker. Er så flov og ked af det over det, og ved slet ikke hvordan jeg skal føle, reagere eller takle det store ønske, jeg har om at få tvillinger. føler jeg er så utaknemmelig når der sidder så mange og ikke endnu er velsignet med nogen børn.

Undskyld hvis det er rodet, skriver fra mobil

Hilsen mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2012

Missq4

Anonym skriver:

Inden længe skal vi igang med pb igen og håber sådan på tvillinger. Været syg inden fødsel af begge børn, så dette bliver sidste graviditet, trods ønsket om større børneflok, men vi ønsker ikke at tage risikoen

Det er ikke fordi vi ikke bliver lykkelige ved 1 barn mere eller glade og taknemmelige, Vi føler os heldige, med de børn vi får lov at få (vi har 2 børn i forvejen). Men har bare et stort og brændende ønske om tvillinger, og at prøve den store oplevelse den må være(og benhårdt arbejde)

Jeg har sådan hel knude i maven ved tanken om jeg intet kan gøre for at opnå ønsket, og det statistisk nok ikke sker. Er så flov og ked af det over det, og ved slet ikke hvordan jeg skal føle, reagere eller takle det store ønske, jeg har om at få tvillinger. føler jeg er så utaknemmelig når der sidder så mange og ikke endnu er velsignet med nogen børn.

Hilsen mig

det er der da ikke noget at være flov over hvis det er sidste gang du skal være gravid og i ønsker en stor børneflok jamen så kan jeg da fuld ud godt forstå dig og håber da det lykkes for jer (man har vel lov at håbe &nbsp

Anmeld

5. august 2012

Anonym trådstarter

Missq4 skriver:

det er der da ikke noget at være flov over hvis det er sidste gang du skal være gravid og i ønsker en stor børneflok jamen så kan jeg da fuld ud godt forstå dig og håber da det lykkes for jer (man har vel lov at håbe &nbsp

Tak, jeg håber vi bliver så heldige

Anmeld

5. august 2012

Troldemommi

Jeg kunne også godt tænke mig tvillinger så jeg syntes absolut ikke du skal være flov over at ønske dig flerlinger, de er jo skønne de små :-)

Monica

Anmeld

5. august 2012

Anonym trådstarter

Monica P skriver:

Jeg kunne også godt tænke mig tvillinger så jeg syntes absolut ikke du skal være flov over at ønske dig flerlinger, de er jo skønne de små :-)

Monica

tusind tak, vil jo helst bare ikke misforståes som utaknemmelig hvis det ikke sker, men vil det bare SÅ gerne, og ønsket er meget større end jeg havde troet, og er jo lidt trist over at skulle gå over være ked over at jeg nok ikke er så heldig, frem for at glæde mig til igen at mærke nyt liv

Anmeld

6. august 2012

Lund18

Forstår også godt dit ønske, vi skal til at starte på pb nu her, og vi har snakket meget om tvillinger da det er i familien ved min mor. Vi ved heller ikke helt hvorfor men vi kunne også godt ønske os at det blev tvillinger.

Men er det egentlig ikke noget med det "ofte" springer en generation over??

Men alt held og lykke med jeres ! (Man har vel lov at håbe )

Anmeld

6. august 2012

Anonym trådstarter

Lund18 skriver:

Forstår også godt dit ønske, vi skal til at starte på pb nu her, og vi har snakket meget om tvillinger da det er i familien ved min mor. Vi ved heller ikke helt hvorfor men vi kunne også godt ønske os at det blev tvillinger.

Mig bekendt er det kun tveæggede som kan være arveligt, og hvor chancen stiger med alderen da det Er pga flere æg bliver frigivet. Enæggede falder helt tilfældigt da det er samme æg som deler sig og er en såkaldt mutationsfejl eller hvad man nu kalder det.

Men er nu dejligt jeg ikke er ene om det store ønske

Anmeld

6. august 2012

helle85

Anonym skriver:

Hilsen mig

det skal du ike værer flov over. jeg kunne også rigtig godt tænke mig at få tvillinger (det kunne min mand så ikke)

men lige nu skal vi ikke have flere så det bliver nok kun ved med at værer en drøm da manden snart mener han er for gammel

Anmeld

6. august 2012

helle85

Lund18 skriver:

jeg tror ikke altid det springer et led over. min mormor fik tvillinger hvor den ene døde min moster har fået tvillinger. og min mor har også haft ventet tvillinger men mistede dem i 5 månede ca

Anmeld

6. august 2012

Kofoed.

Lund18 skriver:

Man ser tit, at det springer en generation, men det er slet ikke sikkert. Her sprang den to over

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.