hvornår kunne jeres kravle ?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2012

anynom

KarinaA skriver:

min lille pige på snart 7 måneder lægger meget op til at begynde, hun står lidt på alle 4 og svinger lidt frem og tilbage, men kravler ikke endnu, og da en af mine veninder så det, sagde hun at hun var da godt nok langt bagud.. men er hun det ?? er det ikke ok at hun ikke kravler endnu ? hun er trods alt ikke mere end 7 måneder om 6 dage ? 

hvor hurtige var jeres ??  

også gerne hvornår de gik, og sagde det første ord  af ren nysgerrighed 

Isabel er 8,5 mdr og kan ikke kravle rigtigt endnu - hun trækker sig frem med armene og er så småt begyndt at kunne komme op på knæ, men hun kommer hurtigt ned igen. Min SP sagde, at "normalen" for at kunne kravle rigtigt er 10 mdr, så der er god tid endnu.
Hun har tilgengæld været rigtig hurtig til at komme op og stå og er begyndt at gå langs ting.

Ville ønske, at folk uden forstand holdt op med at komme med kommentarer om, at andres børn er bagud, det kan virkelig bringe mig i det røde felt ALLE børn udvikler sig forskelligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2012

KarinaA

JulieWH skriver:

Isabel er 8,5 mdr og kan ikke kravle rigtigt endnu - hun trækker sig frem med armene og er så småt begyndt at kunne komme op på knæ, men hun kommer hurtigt ned igen. Min SP sagde, at "normalen" for at kunne kravle rigtigt er 10 mdr, så der er god tid endnu.
Hun har tilgengæld været rigtig hurtig til at komme op og stå og er begyndt at gå langs ting.

Ville ønske, at folk uden forstand holdt op med at komme med kommentarer om, at andres børn er bagud, det kan virkelig bringe mig i det røde felt ALLE børn udvikler sig forskelligt.

også lidt det jeg tænker  

jeg bliver jo pisse nervøs når en veninde siger til mig at mit barn er vildt meget bagud.. 

og samtidig kender jeg en på to som ikke kan snakke endnu, og først lige for en uge siden er begyndt at gå.. det synes jeg så er sent.. men han er jo ellers en velfungerende dreng .. 

bare pisse irreterende at man bedømmer ens barn udfra andres børn  

Anmeld

5. august 2012

K&S

KarinaA skriver:

min lille pige på snart 7 måneder lægger meget op til at begynde, hun står lidt på alle 4 og svinger lidt frem og tilbage, men kravler ikke endnu, og da en af mine veninder så det, sagde hun at hun var da godt nok langt bagud.. men er hun det ?? er det ikke ok at hun ikke kravler endnu ? hun er trods alt ikke mere end 7 måneder om 6 dage ? 

Anton kravlede først få dage efter han blev 10 måneder :-) 

Anmeld

5. august 2012

anynom

KarinaA skriver:

også lidt det jeg tænker  

jeg bliver jo pisse nervøs når en veninde siger til mig at mit barn er vildt meget bagud.. 

og samtidig kender jeg en på to som ikke kan snakke endnu, og først lige for en uge siden er begyndt at gå.. det synes jeg så er sent.. men han er jo ellers en velfungerende dreng .. 

bare pisse irreterende at man bedømmer ens barn udfra andres børn  

Tror vi alle er hurtige til at sammenligne, men man bør bare holde sin mund
Jeg er selv blevet bekymret et par gange uden grund.

Anmeld

5. august 2012

Moar2011

KarinaA skriver:

Han var omkring 12-13mdr

Anmeld

5. august 2012

Musen5

KarinaA skriver:

Min store der idag er 9 lærte at gå før hun kravlede.

Begge mine drenge var 9 mdr og min lille fis var 10½ mdr da hun kravlede selv.

De 3 store gik alle sammen da de var 13 mdr

/Mette

Anmeld

5. august 2012

Wimmie

KarinaA skriver:

Mila er 7 mdr. og 2 uger og er lige begyndt her i går at bevæge knæene for at komme fremad. Hun tog i dag 2 "kravleskridt" 

Det er dog kun 5 dage siden hun kom op på alle 4, så måske tror hun at hun skal indhente noget, hehe

Anmeld

5. august 2012

Pige2009

KarinaA skriver:

Ej, come on - dine veninder er da godt nok for langt ude Nogle lærer aldrig at kravle. Min datter kravlede ikke før hun var 9 mdr. Så tag du det bare helt roligt

Anmeld

5. august 2012

Pige2009

Laura gik først da hun var 14 mdr.

Anmeld

6. august 2012

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

He,he,tror Alexander er den langsomste nogensindeHan kravlede først da han var 10 mdr. og gik da han var 15.Kan simpelthen ikke huske hvornår han sagde sit første ord.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.