hvornår kunne jeres kravle ?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.439 visninger
29 svar
0 synes godt om
5. august 2012

KarinaA

min lille pige på snart 7 måneder lægger meget op til at begynde, hun står lidt på alle 4 og svinger lidt frem og tilbage, men kravler ikke endnu, og da en af mine veninder så det, sagde hun at hun var da godt nok langt bagud.. men er hun det ?? er det ikke ok at hun ikke kravler endnu ? hun er trods alt ikke mere end 7 måneder om 6 dage ? 

hvor hurtige var jeres ??  

også gerne hvornår de gik, og sagde det første ord  af ren nysgerrighed 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2012

FruStolpe

KarinaA skriver:

min lille pige på snart 7 måneder lægger meget op til at begynde, hun står lidt på alle 4 og svinger lidt frem og tilbage, men kravler ikke endnu, og da en af mine veninder så det, sagde hun at hun var da godt nok langt bagud.. men er hun det ?? er det ikke ok at hun ikke kravler endnu ? hun er trods alt ikke mere end 7 måneder om 6 dage ? 

Vores datter var lidt sen om at kravle, hun var 8 mdr. Derimod kravlede hun kun i 2 mdr, for hun begyndte at gå da hun var 10 mdr

Synes overhoved ikke det er bagud, at de ikke kravler som 7 mdrs... Underlig kommentar

Børn er forskellige, min niece kravlede f.x aldrig....

Anmeld

5. august 2012

MilleRasmussen

Min søster på 3 år, kravlede inden hun var et ½ år og gik da hun var 9½ måned. 

Det er meget forskelligt fra barn til barn 

Anmeld

5. august 2012

Tulle28

Kravlede på alle 4 da hun var 1 år og 2 uger.

Anmeld

5. august 2012

Leneur

Min datter var omkring 8 1/2 måned inden hun kravlede og 14 mdr inden hun gik. Hun var over halvanden år inden hun sagde det første ord og det var HEJ, så vi fik hilst på rigtigt mange i den periode inden der kom flere ord på... Synes selv hun var lidt langsom på det punkt, til gengæld kunne hun hurtigt selv tage eks. Strømper på og holde rigtigt på en blyant og den slags ting, så tag det stille og roligt. Børn er forskellige og selvom det er svært, så lad være med at sammenligne.

Anmeld

5. august 2012

Clisolka

KarinaA skriver:

14 dage efter Isbella startede i vuggestue kravlede hun og stod op ad alt  Der var hun 10 mrd. 

Hun begyndte at gå lige omkring nytår, så hun har været mellem 13-14 mrd 

Hun var 13 mrd. da hun sagde sit første ord - baaaaaaaaaaar (far) 

Anmeld

5. august 2012

Koen.

Lærke var 7 mdr da hun kravlede

Anmeld

5. august 2012

Mutti2

Milla-Victoria var 5 1/2 mdr da hun kravlede

Anmeld

5. august 2012

aya-zia

begge mine kravlede inde de var 6 måneder men de gik først begge da da var 13 måneder...

har flere veninder hvis børn var omkring 9-10 måneder inde de kravlede...

ingen børn er ens... kan være din venindes barn er hurtig til og kravle.. men så kan det være dit barn er hurtiger til så meget andet... hvem ved...

Anmeld

5. august 2012

Frk.S

Freja var 8,5 måned før hun kravlede rigtigt på alle 4.
Inden da havde hun mavet sig frem i bedste "søløve-stil"

Din datter er overhovedet ikke bagud - det er MEGET normalt at hun ikke kravler nu. Der er nogen der kravler allerede når de er et halvt år, men det er lige så normalt at de først gør det noget senere.

Så no worries..... ved ikke lige hvor din veninde har det fra, men hun skulle nok gøre sit baggrundsarbejde lidt bedre inden hun begynder at fortælle mødre at deres børn er bagude!!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.