hvornår kunne jeres kravle ?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2012

KarinaA

okay, jamen så er hun da ikke helt bagud  

Mange tak for jeres svar piger 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2012

HeidiØ

William kravlede RIGTIGT da han var 9½ mdr! Før det var der en hel måned med militærstilen

Anmeld

5. august 2012

Maja_4000

Caroline var lige knap 9 måneder .. Hun stod på alle 4 fra hun var ½ år og møvede sig rundt på maven (baglæns) i 2 måneder inden hun kravlede

Hun kunne gå da hun var 11 måneder , men hun turde ikke Så hun gik først "frivilligt" dagen inden hun blev 13 måneder

Hendes første rigtige ord var "hej" og det kom da hun startede i vuggestue omkring 10 - 11 måneder .. Kort efter kom "hov" Hehe

Anmeld

5. august 2012

AnneBJ

Felix var 11 mdr. da han lærte at kravle (han havde krøbet på maven og brugt armene til at komme frem, siden han var 8 mdr.)

Han begyndte at gå da han var 14½ mdr., og sagde sit først ord "Bum!" da han var omkring 12-13 mdr.

Anmeld

5. august 2012

isabellasmor

KarinaA skriver:

min lille pige på snart 7 måneder lægger meget op til at begynde, hun står lidt på alle 4 og svinger lidt frem og tilbage, men kravler ikke endnu, og da en af mine veninder så det, sagde hun at hun var da godt nok langt bagud.. men er hun det ?? er det ikke ok at hun ikke kravler endnu ? hun er trods alt ikke mere end 7 måneder om 6 dage ? 

hvor hurtige var jeres ??  

også gerne hvornår de gik, og sagde det første ord  af ren nysgerrighed 

Isabella var 5mdr da hun kravlede. Nu er hun 9 mdr, og hun er meget tæt på og gå selv uden støtte, hun kan godt stå selv uden støtte - hun er begyndt og sige  "ja" engang imellem når hun efterligner os. Men hun er også meget hurtig i forhold til mange på hendes alder.

Din datter er bestemt ikke langsom. Ikke hvis du spørg mig i hvert fald, jeg ville ikke bekymre mig om det 

Anmeld

5. august 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Min søn var 9 mdr før han kunne kravle, han er nu 1 år og to mdr gammel og kan endnu ikke gå. Men jeg er nu sikker på han udvikler sig helt som han skal

Anmeld

5. august 2012

Muffinmus

begge mine var ca 7,5 mdr, så det kan da sagtens passe:-)

Anmeld

5. august 2012

modesty

Stod på alle fire og rokkede da han var 6 mdr. Kravlede da han var cirka 7,5.

Anmeld

5. august 2012

132319

Haha, din veninde ved da SLET ikke hvad hun taler om.

Gennemsnittet for at kravle er 9 måneder.

Min søn var 14 ½ måneder (krøb da han var 10½ måned) og min datter var 8 måneder.

Anmeld

5. august 2012

A&F

Suma var 9 mdr da hun kravlede og gik som 11 mdr. Husk at børn udhvikler sig i deres tempo. Intet er rigtigt eller forkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.