Hvad leger jeres på 14 mdr med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2012

Aabye

Min dreng på nu 16 mdr leger hovedsageligt med hans lego primo klodser.. Og hans lego duple klodser.. De passer jo på hinanden..
Og så har han sådan en gammel Lego elefant man kan sidde på og køre rundt med.. Han er vildt glad for den Og ellers kigger han i bøger og leger med hans legekøkken

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

SukkerDronning

Kaya leger med sine bamser, putter dem i sin dukkevogn og triller dem rundt, krammer dem og vil have at vi andre skal kramme hendes bamser.

Hun vil ikke legde med sin dukke. Gåvognen siger hende heller ikke noget, det skal være dukkevognen. Det er faktisk det enste hun gider lege med, og så en gang i mellem bolde.

Udover det dimser hun med alt fra at sætte nøgler i nøglehul til at skrue låget at og på cremer. Og nårh ja vores sko og mine tasker Hvis ikke der er nogen der kigger kan man jo fx. få fat i en pose havregryn fra skuffen og hælde den ud på gulvet.

Tror det er helt normalt at de har perioder hvor de ikke gider deres legetøj, bare de ikke mister lysten til at lege. Sidder hun kun med jeres ipad?

Anmeld

6. august 2012

SukkerDronning

michelledam skriver:

Hej piger.
Jeg spørger fordi det virker som vi ikke har noget legetøj som interessere isabella. Hun vil nærmest kun sidde med vores ipads.

Hun har de der plastik dyr, køkkenlegetøj i plast, en masse bøger hun kigger i engang imellem. En dukke som hun slet ikke viser interesse for, ellers en masse bamser og forskellige ting.

Hvad leger jeres med?

Og nårh ja min pige er 19 mdr.

Anmeld

6. august 2012

Mother-love

SukkerDronning skriver:

Kaya leger med sine bamser, putter dem i sin dukkevogn og triller dem rundt, krammer dem og vil have at vi andre skal kramme hendes bamser.

Hun vil ikke legde med sin dukke. Gåvognen siger hende heller ikke noget, det skal være dukkevognen. Det er faktisk det enste hun gider lege med, og så en gang i mellem bolde.

Udover det dimser hun med alt fra at sætte nøgler i nøglehul til at skrue låget at og på cremer. Og nårh ja vores sko og mine tasker Hvis ikke der er nogen der kigger kan man jo fx. få fat i en pose havregryn fra skuffen og hælde den ud på gulvet.

Tror det er helt normalt at de har perioder hvor de ikke gider deres legetøj, bare de ikke mister lysten til at lege. Sidder hun kun med jeres ipad?

Hun kan godt tage hendes dyr og gumle lidt på og spørger hvad det er. Og lege med nogle bolde. Men det er hovedsaglig vores ipads hun sidder med. Vi har hentet nogle forskellige børneting. Nogen med sange og puslespil og rasmus klump. Hun går selv ud og ind af spillene.
Ellers går hun ind på hendes værelse og tømmer puslebordet for bleer, tøj og skumklude. Ellers går hun i køkkenet og tømmer skabe. Ved ikke om det er normalt. Men hun er bare utrolig glad for de ipads,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.