Hvad leger jeres på 14 mdr med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.143 visninger
23 svar
0 synes godt om
5. august 2012

Mother-love

Hej piger.
Jeg spørger fordi det virker som vi ikke har noget legetøj som interessere isabella. Hun vil nærmest kun sidde med vores ipads.

Hun har de der plastik dyr, køkkenlegetøj i plast, en masse bøger hun kigger i engang imellem. En dukke som hun slet ikke viser interesse for, ellers en masse bamser og forskellige ting.

Hvad leger jeres med?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2012

MyLove E

michelledam skriver:

Hej piger.
Jeg spørger fordi det virker som vi ikke har noget legetøj som interessere isabella. Hun vil nærmest kun sidde med vores ipads.

Hun har de der plastik dyr, køkkenlegetøj i plast, en masse bøger hun kigger i engang imellem. En dukke som hun slet ikke viser interesse for, ellers en masse bamser og forskellige ting.

Hvad leger jeres med?

Nu har vi en dreng men han leger meget med klodser både sådan nogle træ nogle og duplo klodser. Så er han glad for sin gåvogn og for at læse i bøger.
Vi har også et ret hvor man kan dreje på en masse knapper og så siger den lyder og spiller musik.

Ja han også glad for biler og sin xylofon (staves) .. Lidt ideer til dig:-)

Anmeld

5. august 2012

Carl-Emil's mor

Tauf skriver:

Nu har vi en dreng men han leger meget med klodser både sådan nogle træ nogle og duplo klodser. Så er han glad for sin gåvogn og for at læse i bøger.
Vi har også et ret hvor man kan dreje på en masse knapper og så siger den lyder og spiller musik.

Ej har du ikke et link til det ret?

Det lyder lige som noget for min lille musik baby der vrikker rundt Så kunne man jo lige få købt en ind til når han fylder et år selvom der er lidt tid til

Anmeld

5. august 2012

Mother-love

Tauf skriver:

Tak for dit svar. Jeg har godt tænkt på de dubloklodser. Men synes bare heller ikke jeg gider og købe en masse ting. For det synes jeg at jeg har gjort i et stykke tid. Og hun visser ikke rigtig interesse for det ret længe. Og jeg synes det er ret dyrt at gå og købe alt muligt for at finde ud af hvad hun synes kunne være sjovt.

Anmeld

5. august 2012

MyLove E

michelledam skriver:

Tak for dit svar. Jeg har godt tænkt på de dubloklodser. Men synes bare heller ikke jeg gider og købe en masse ting. For det synes jeg at jeg har gjort i et stykke tid. Og hun visser ikke rigtig interesse for det ret længe. Og jeg synes det er ret dyrt at gå og købe alt muligt for at finde ud af hvad hun synes kunne være sjovt.

Sådan er det jo med børn. Min leger heller ikke med det hele tiden. han har meget og så leger han lidt med det ene og lidt med det andet:-):-):-)

Anmeld

5. august 2012

Mother-love

Tauf skriver:

Sådan er det jo med børn. Min leger heller ikke med det hele tiden. han har meget og så leger han lidt med det ene og lidt med det andet:-):-):-)

Ja det er det. men kunne bare ikke lade være med at tlnke at det måske ikke er det rigtige legetøj hun har.

Anmeld

5. august 2012

MyLove E

michelledam skriver:

https://toysrus.digby.com/toysrus/product/detail.do?itemId=352630

https://toysrus.digby.com/toysrus/product/detail.d o?itemId=3526306

Her:-)

De har også en stol med lyd i .. Den skulle også være rigtig god til en dansemus.. Den er nok bedst når de kan sætte sig op på den:-):-)

Anmeld

5. august 2012

MyLove E

michelledam skriver:

Ja det er det. men kunne bare ikke lade være med at tlnke at det måske ikke er det rigtige legetøj hun har.

Jeg syntes i skulle prøve duplo klodser:-):-):-) Hun kan jo bruge dem længe. Hvad med puttekasser?? Det er også et hit her:-)

Anmeld

5. august 2012

Mother-love

Tauf skriver:

Jeg syntes i skulle prøve duplo klodser:-):-):-) Hun kan jo bruge dem længe. Hvad med puttekasser?? Det er også et hit her:-)

Jeg tænker vi skal prøve dubloklodser. Hun har en puttekasse. Og den interessere hende overhovedet ikke

Anmeld

5. august 2012

Mamalou

Min søn leger meget med sin gåvogn, vil generelt gerne gå med barnevogn og klapvogn - legetøjs modeller selvfølgelig. Ellers er han vil med at køre på en trehjulet cykel uden pedaler, fordi han har fundet fidusen i at komme frem Det ud over er han rigtig glad for sit keyboard hvor han har en lille stol, så han kan sidde ved. Af legetøj er det oftest de ting der siger noget, der interesserer ham - bedst hvis det er biler han kan køre med på gulvet.

Vh Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.