Hvad leger jeres på 14 mdr med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2012

Stéphanie

michelledam skriver:

Hej piger.
Jeg spørger fordi det virker som vi ikke har noget legetøj som interessere isabella. Hun vil nærmest kun sidde med vores ipads.

Hun har de der plastik dyr, køkkenlegetøj i plast, en masse bøger hun kigger i engang imellem. En dukke som hun slet ikke viser interesse for, ellers en masse bamser og forskellige ting.

Hvad leger jeres med?

Hej

Her leger Xander MEGET med bolde og det er alle størrelser (pånær dem der kan komme helt ind i munden selvfølgelig)

Stableklodser, han kan ikke stable dem, men synes alligevel de er meget spændende.

Bøger

Sin gåvogn

Playstationcontroller

Og katten hvis han kan fange den
Han bliver 14mdr her d. 8

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2012

stm2812

michelledam skriver:

Hej piger.
Jeg spørger fordi det virker som vi ikke har noget legetøj som interessere isabella. Hun vil nærmest kun sidde med vores ipads.

Hun har de der plastik dyr, køkkenlegetøj i plast, en masse bøger hun kigger i engang imellem. En dukke som hun slet ikke viser interesse for, ellers en masse bamser og forskellige ting.

Hvad leger jeres med?

Ronja er godt nok 15.5 mdr men hun har nu i fleret måneder været mest vild med hendes barnevogn og dukker som konstant skal løftes op af vognen, hvorefter hun putter dem i igen. 

Ellers er det hendes legekøkken hun er super glad for og bruger meget tid med. 

Hun elsker også at tegne og ja som en anden skriver så har hun også en xylofon hun nyder at spille/hamre på

Anmeld

5. august 2012

MissMaria

michelledam skriver:

Hej piger.

Hvad leger jeres med?

Oskar næsten 15 mdr leger rigtig meget med sit legekøkken for tiden, ellers elsker han at lege med alt det som ikke er legetøj
LEGO dublo er også et hit her, ved ikke hvor du er fra men vi har købt vores hos et par i Munkebo, vi fik en kæmpe pose ( lige over 100 klodser) for 100 kr.

Anmeld

5. august 2012

Clisolka

michelledam skriver:

Hej piger.

Hvad leger jeres med?

Isabella brugte denne gåvogn meget: 

http://www.vsmile.dk/products/116206/

Ellers legede hun meget med duplo på det tidspunkt  Nu gælder det dukker, duplo og bøger 

Anmeld

5. august 2012

Chris86

Vores datter er godtnok 16mdr, men hun leger stadig med de samme ting ca..
- Duplo, bøger, wheely bug, putte-kasse, dukke og klapvogn..
Hun elsker når vi alle sidder med duplo på gulvet! Derfor har vi igen igen købt så hun får mere i julegave

Anmeld

6. august 2012

Mother-love

Tak for jeres svar piger. Isabella er så heldig at hun får lege køkkenet fra ikea på torsdag af min mor. Og så da dublo klodserne går meget igen så er det vidst det jeg skal gå efter til hende også

Anmeld

6. august 2012

K&S

michelledam skriver:

Tak for jeres svar piger. Isabella er så heldig at hun får lege køkkenet fra ikea på torsdag af min mor. Og så da dublo klodserne går meget igen så er det vidst det jeg skal gå efter til hende også

Bilka kører med -40% på alt LEGO fra i dag :-) 

Anmeld

6. august 2012

Mother-love

K&S skriver:

Bilka kører med -40% på alt LEGO fra i dag :-) 

Tak for dit hint.

Anmeld

6. august 2012

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
michelledam skriver:

Hej piger.

Hvad leger jeres med?

min er dog en dreng og er nu 16 mdr. men han elsker biler, dubol klodser, ting til legepladsen. gå bil som han os kan køre på, legekøkken, put kasse.
her var lidt forslag

Anmeld

6. august 2012

Maja_4000

Caroline har leget med det samme fra hun blev 1 år (sådan cirka) .. Hun er nu 19 måneder

Duplo - I starten kastede hun bare med dem .. Så blev de lagt på række , så sat sammen for at skille dem igen og lige nu bygger hun tårne Hehe

Dukker / bamser i en dukkevogn / gå vogn .. Hun eeelsker at putte noget med dyne og hendes stofble

Fischer Price stol 

Stableklodser .. Vi har nogle med dyr til , dyrene er hun helt vild med .. Så jeg vil sige dyr generelt Hehe .. 

Noget der kan køre .. Dukkevogn , gåvogn , wheelybug , scooter osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.