Er det dyremishandling?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2012

VIPpigen

Jeg havde meldt dem... Har du kigget på dyrenes beskyttelse?? Der er nogen man kan ringe til, som tager ud og kigger hvor grælt det står til... Politiet gør intet. Min søster så en gang en mand sparke, slå og hænge sin hund ud over en altanen, så den hang i sit halsbånd og snor... De kontaktede politiet, men hunden var jo i live og havde det fint da de kom frem, så de gjorde intet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2012

MortilElias2010

VIPpigen skriver:

Jeg havde meldt dem... Har du kigget på dyrenes beskyttelse?? Der er nogen man kan ringe til, som tager ud og kigger hvor grælt det står til... Politiet gør intet. Min søster så en gang en mand sparke, slå og hænge sin hund ud over en altanen, så den hang i sit halsbånd og snor... De kontaktede politiet, men hunden var jo i live og havde det fint da de kom frem, så de gjorde intet...

Ha ha, hvis der bliver sørget for et tvspot så skal DB nok møde op! Ellers ikke. 

Utallige episoder hvor de ikke vil gøre noget som helst. Sidste sag jeg hørte om var en svane på en p-plads som blev ramt af bilister igen og igen og de ville intet stille op, nu var den tilmed skadet men ikke om de ville gøre noget! Amen forbandede mennesker i den forening. De får ikke en rød øre af mig! 

Nej tag kontakt til Sysser fra Nordjysk Dyreredning! Hun HANDLER OG KÆMPER! Og reagerer! 

Anmeld

4. august 2012

FrkT

Det er HELT SIKKERT dyremishandling.

For mig lyder det som et par, som har fået to hunde, som de ikke har kunne finde ud af at opdrage ordentligt, og de til sidst er blevet så "ustyrlige", som du skriver, at de har givet op. Et sørgeligt sørgeligt tilfælde.

Selvom hundene får mad og vand er det klart dyremishandling. Det er ikke i en hunds natur at leve indendørs, og hvis de slet ikke kommer ud, så er det simpelthen så synd!

Så ja, jeg synes bestemt du skal melde det. Uanset hvad der vil komme til at ske med de hunde, så kan det KUN være bedre end det de lever i nu!

Anmeld

4. august 2012

MortilElias2010

FrkT skriver:

For mig lyder det som et par, som har fået to hunde, som de ikke har kunne finde ud af at opdrage ordentligt, og de til sidst er blevet så "ustyrlige", som du skriver, at de har givet op. Et sørgeligt sørgeligt tilfælde.

Selvom hundene får mad og vand er det klart dyremishandling. Det er ikke i en hunds natur at leve indendørs, og hvis de slet ikke kommer ud, så er det simpelthen så synd!

Så ja, jeg synes bestemt du skal melde det. Uanset hvad der vil komme til at ske med de hunde, så kan det KUN være bedre end det de lever i nu!

Anmeld

4. august 2012

VIPpigen

MortilElias2010 skriver:

JJe

Ha ha, hvis der bliver sørget for et tvspot så skal DB nok møde op! Ellers ikke. 

Utallige episoder hvor de ikke vil gøre noget som helst. Sidste sag jeg hørte om var en svane på en p-plads som blev ramt af bilister igen og igen og de ville intet stille op, nu var den tilmed skadet men ikke om de ville gøre noget! Amen forbandede mennesker i den forening. De får ikke en rød øre af mig! 

Nej tag kontakt til Sysser fra Nordjysk Dyreredning! Hun HANDLER OG KÆMPER! Og reagerer! 

Jjeg kender en som da handler på de sager hun får ind... Men det handler nok om områderne så... Øv hvor er sådan noget sørgeligt.... Hvad skal vi så med dem... Vi ved jo ikke hvor i landet det her er??

Anmeld

4. august 2012

VIPpigen

MortilElias2010 skriver:

Haha... Så lige ts var fra nordjylland.....

Anmeld

4. august 2012

MortilElias2010

VIPpigen skriver:

Haha... Så lige ts var fra nordjylland.....

Anmeld

5. august 2012

Miin'Baby'Mus

Dinna88 skriver:

Hvorfor? Hvis det er en anmeldelse der INTET hold har i sig, så ja. Men man skal da ikke tøve med at anmelde noget man tror/ved er en situation man skal anmelde. Det eneste der kan være dumt ved at anmelde en situation er at det koster ressourcer, som eventuelt kan være spildte. Men det at anmelde noget/nogle er til af en årsag - det er med at bruge det, hvis det kan gavne sig

Ja det kan du selvfølgelig have ret i 

Anmeld

5. august 2012

Miin'Baby'Mus

VIPpigen skriver:

Ej jeg forstår bare ikke den holdning, hvad er det for et land vi bor i ?  Vi må gerne slå og mishandle vores dyr, dyr som også har følelser men slår vi vores familie eller andet så får vi flere år i fængsel. Kan virkelig ikke se forskellen!

Anmeld

5. august 2012

Miin'Baby'Mus

FrkT skriver:

Ja jeg anmelder dem også, eller jeg skriver i hvert fald lige til Nordjysk Dyreredning, politiet kan jo ikke finde ud af noget 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.