Er det dyremishandling?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2012

come2

Babymamma skriver:

Nej kan godt være, men så har jeg idet mindste prøvet at gøre sådan at hundene kunne få det bedre - og det er vel det vigtigste  ?

Lige præcis.

Jeg synes også det er uacceptabelt.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2012

Miin'Baby'Mus

MortilElias2010 skriver:

Jeg melder mig også på banen! Det lyder som misrøgt og jeg havde meldt dem. Ihvertfald så kyndige kunne afgøre hvorvidt det står til hos de ældre mennesker. Måske ved de ikke at de kan få hjælp.. Og måske vil de gerne af med dem fordi det er blevet for meget for dem, men ikke aner hvem de skal gå til.. Så ja gøre kyndige opmærksomme på sagen. Jeg vil dig IKKE anbefale Dyrenes Beskyttelse (Pengenes beskyttelse) Hvilken landsdel bor du i - by og hvor foregår dette cirka? Så kan jeg lige se hvilke af de grupper jeg er medlem af der står for din del af landet og hvem der eventuelt kan hjælpe fra fb! 

Tror hverken det er ældre eller et ungt par. Tænker de er i 40'erne eller sådan noget.

Jamen tænker selv at med den rette træning så kunne hundene måske bliver dejlige hunde  Og det er jo det der nager mig - bare fordi at parret her ikke gider og bruge penge eller tid på træning skal det jo ikke gå ud over hundenen.

Jeg er fra Aalborg, Nordjylland og det foregår i Dronninglund, Nordjylland

Anmeld

4. august 2012

come2

Babymamma skriver:

Tror hverken det er ældre eller et ungt par. Tænker de er i 40'erne eller sådan noget.

Jamen tænker selv at med den rette træning så kunne hundene måske bliver dejlige hunde  Og det er jo det der nager mig - bare fordi at parret her ikke gider og bruge penge eller tid på træning skal det jo ikke gå ud over hundenen.

Nordjysk dyreredning tager imod anmeldelser og undersøger sagen.

Du kan prøve at kontakte hende. De har en facebook side.

Anmeld

4. august 2012

Miin'Baby'Mus

Dinna88 skriver:

Du skal da bare melde det med det samme, men tanken om at der er indikatorer for dyremishandling. Så må det være op til professionelle om det er dyremishandling!

Ja, men man skal jo også bare passe på med at melde folk - eller det syntes jeg da i hvert fald. Men det lader til at alle er enige med mig 

Anmeld

4. august 2012

Miin'Baby'Mus

come2 skriver:

Okay, det kigger jeg da lige på 

Anmeld

4. august 2012

Princesspigen

jeg ville personligt kontakte dyreværnet så de kunne se på sagen, om "rygterne" er rigtige og om de evt kunne hjælpe hundene hvis det står så slemt til som det virker til..

de ville nok betragte det som en haste sag og derfor ville der ske noget hurtigt..

og sådan et par skulle jo have noget hjælp både med hundenen, huset og sikkert noget psykisk hvis det er så galt.. så klart jeg ville anmelde..

og er du bange for følgerne kan du jo gøre det anonymt..

Anmeld

4. august 2012

Dinna88

Babymamma skriver:

Ja, men man skal jo også bare passe på med at melde folk - eller det syntes jeg da i hvert fald. Men det lader til at alle er enige med mig 

Hvorfor? Hvis det er en anmeldelse der INTET hold har i sig, så ja. Men man skal da ikke tøve med at anmelde noget man tror/ved er en situation man skal anmelde. Det eneste der kan være dumt ved at anmelde en situation er at det koster ressourcer, som eventuelt kan være spildte. Men det at anmelde noget/nogle er til af en årsag - det er med at bruge det, hvis det kan gavne sig

Anmeld

4. august 2012

MortilElias2010

Babymamma skriver:

Nordjysk Dyreredning på fb - tag kontakt til dem. De kan give dig gode råd og opbakning! De er pt på sagen om hestene fra Farsø, som politiet ikke vil fjerne. De kæmper en brav kamp og altid villig til at hjælpe hvor dyr lider nød. Jeg har gået på efterskole i Dronninglund 

Anmeld

4. august 2012

MortilElias2010

come2 skriver:

Sysser.

Anmeld

4. august 2012

come2

MortilElias2010 skriver:

Sysser.

Jep! Hun er sq

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.