Ahhh sys den Amning er en videnskab!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2012

modesty

Sådan var det også herhjemme de første 5 mdr. af min drengs liv. Cirka hver anden amning var som du beskriver. Jeg fandt aldrig ud af hvad årsagen var, men pludselig holdt det op.

Den fede mælk flød meget hurtigt til her, så jeg ammede aldrig mere end max. 10 min. pr. bryst.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2012

benzon

Annana89 skriver:

Hector er desværre ikke rigtig til sutter:0/ og istarten tolkede jeg det os som at han var irriteret over at jeg troede han ville ha mad og stoppede brystet i munden på ham. Men hvis jeg ligger ham over til det andet bryst sutter han glad igen!?

Jeg prøvede og ringe til hende idag men jeg fik desværre aldrig fat i hende såhjeg må prøve igen på mandag!

Ja gør det kan være han bedre kan lide det andet bryst sådan kan mindreng os gøre de ville selv bestemme en tidlig ældre

Anmeld

3. august 2012

Annana89

modesty skriver:

Sådan var det også herhjemme de første 5 mdr. af min drengs liv. Cirka hver anden amning var som du beskriver. Jeg fandt aldrig ud af hvad årsagen var, men pludselig holdt det op.

Den fede mælk flød meget hurtigt til her, så jeg ammede aldrig mere end max. 10 min. pr. bryst.

AAhh puha 5 mdr! Hvordan klarede du det? Hvor tit ville han så ha mad?

Anmeld

3. august 2012

Annana89

modesty skriver:

Og hvordan kom du ud med ham? Jeg kan slet ikke forestille mig hvordan jeg skal kunne tage nogen steder med ham når han græder så meget! Sys det kan være helt uoverskueligt bare tanken om aråsukker ha besøg herhjemme!

Anmeld

3. august 2012

LR85

Annana89 skriver:

DeT bliver klart det jeg prøver resten af weekenden og ser om han så ikke virker mere tilfreds omkring amningerne!

Ja men sys han virker så generer af luften at han har svært ved at sove for det, er det normalt? For så småvågner han hele tiden og h is han så skal gå en lut det varer meter end 15 min. Så er jeg nødt til at sidde med ham i armene og være klar til at gå rundt med ham så han bliver beroliget og ikke vågner helt af det! Så det vil faktisk sige at jeg eller hvis mand han har tid sidder med ham i armene stort set hele dagen!

Jeg opdatere lige!!

Det lyder godt nok hårdt. 

Håber hans mave snart får lidt ro på sig og amningen vil gå rigtig godt

Anmeld

3. august 2012

modesty

Annana89 skriver:

Og hvordan kom du ud med ham? Jeg kan slet ikke forestille mig hvordan jeg skal kunne tage nogen steder med ham når han græder så meget! Sys det kan være helt uoverskueligt bare tanken om aråsukker ha besøg herhjemme!

Han spiste cirka hver 2. time så vidt jeg husker. Og ja - det var bøvlet at skulle ud. Jeg har aldrig kunne amme ham på en café f.eks. Hvis det var i en lejlighed hos en bekendt gik det OK - så kunne jeg altid sætte mig ind på et værelse og få lidt fred. Men når jeg var ude i byen var det i 2 timer af gangen og så hjem og amme. 

Anmeld

3. august 2012

Annana89

LR85 skriver:

Det lyder godt nok hårdt. 

Håber hans mave snart får lidt ro på sig og amningen vil gå rigtig godt

Det er ved at væree ret hårdt! For man kigger jo på sin lille elskling og vil bare gerne finde en årsag så man kan hjælpe dem!

Anmeld

3. august 2012

Skifreaken

Annana89 skriver:

Ja nettop jeg havde godt nok heller ikke tænkt længere end det ellet fået fortalt at amning var såudfordrende.

Ahh det lyder fuldstændig som os, vi er virkelig ved at rive håret ud over det af fustration. Og man gætter nærmest på alke mulige muligheder til hvorfor det er sårn.

Eneste ting der gør at jeg ikke har droppet det endnu er nettop os at jeg vil gøre det bedste for ham!

Lige præcis, men på et tidspunkt må man også sige, at nu har man gjort alt det man kunne og strukket sig så langt man kunne og at han har haft godt at det så længe det kunne lade sig gøre. Man skal heller ikke køre sig selv eller parforholdet for den sags skyld, helt ned for at køre videre.

herfra håber det lykkes

Anmeld

8. august 2012

LR85

Hvordan er amningen gået weekenden over?

Anmeld

8. august 2012

Annana89

LR85 skriver:

Hvordan er amningen gået weekenden over?

Hov sorry! Lavede den her tråd:

https://www.baby.dk/debat/186515pi1/amning/modermaelksalergi-har-i-hoert-om-det.aspx

Så det gik egentlig ikke vildt meget bedre og gør det stadig ikke, men der var så heller ikke det problemet er:0(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.