Ja sys virkelig ikke det er nemt på nogen mÅde! Ovajet havde slet ikke skænket det en tanke under graviditeten at det skulle være så svært! Troede det var det "mindste" af det at ha spædbarn!
Men endte med at blive ekstra på barselsgangen da jeg bare ikke kunnlægge Hector ordentlig tilog han blev SÅ utoldmodig at det hver gang endte ud i en meget ulykkelig og utrøstelig dreng!
Men med god hjælp fra det fantastiske personale lærte vi det og det gik rigtig fint. Mensten sidste uge sys jeg vi har problemer" igen! Jeg har en teori om at HectoR ikke gidder arbejde for det Nåran har suget den tynde mælk. Når han når til den fede mælk hoppershan på og af hele tideigor bliver sur ind i melle. Indtil han har prøvet mange gange og så bare blivet skide sur ogutrøstelig og jeg må vade mange gange frem og tilbage med ham for at få ham ned på jorden igen.
Men igår prøvede jeg så om det var fordi han stadig var sulten og bare ikke havde toldmodig til at arbejde for den fede mælk ved at ligge ham til det andet bryst efter han havde fået ved det første og var blevet sur. Og så suttede han lystigt og tilfreds igen!
Er der andre der har oplevet noget lign og hvad Søren gjorde i ved det?
Sys virkelig bare ikke det er til at blive klog på det amning der
Anmeld