Tøjvask

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2009

lonemus

Jeg har stemt flere, da jeg vasker 1 maskine om dagen i snit. I dag har jeg f.eks. fået vasket 4 maskiner - og alt er næsten tørt , Så nu går der et par dage før jeg skal vaske igen

Vi er 2 voksne og 2 børn på snart 2- og 3 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2009

fam.4xc

3-4 store maskiner ca hver 5-6 dag...

Anmeld

11. maj 2009

Heidi.

Jeg vil skyde på at jeg vasker mellem 6-10 maskiner om ugen...

Anmeld

11. maj 2009

Kloster

Sweet1978 skriver:

Kloster skriver:

Sweet1978 skriver:

Jeg har kun 2-3 maskinfulde (kogevask, kulørt vask og af og til en uldvask) om ugen - vasker hver mandag, vi er 2 voksne og 1 barn + weekendbarn. Vasker vi bare lidt eller er det meget normalt. Synes da vi skifter tøj når det er beskidt og især på den lille som sviner sig til næsten hver dag.

Hvor mange er i og hvor meget vasker i?

Jeg har stemt flere.
Vi er 2 voksne og 3 drenge på 11½, snart 10 og 5 år.

Jeg vasker 2-3 maskiner om dagen. Dvs mellem 14 og 21 vaske om ugen!! Er så blevet lidt bedre efter, jeg har fået arbejdstøj. Så det ligger nok på 15-16 stk om ugen. Afhængig af om vi skal i byen mange gange på en uge, om der skal skiftes sengetøj, vaskes jakker ell hundetæpper.

Kloster

Okey, ja vi har da også en ekstra vask den ene gang om måneden jeg skifter sengetøj, eller hvis børnene er syge og kaster op på tingene. Men det løber stadig ikke op til ret meget. Nu ved jeg faktisk ikke engang hvor mange kilo min maskine måske den er stor og derfor tager mere tøj i en vask.....

Griner... Min vaskemaskine har en 7 kg trumle.

Men med 3 aktive ude-drenge, er der bare meget vasketøj. For FUCK hvor bliver de beskidte

Kloster

Anmeld

11. maj 2009

Diana...

Rikke skriver:

Jeg vasker ca en vask om dagen.

Jep samme her 

Anmeld

11. maj 2009

stine_olesen

Vi vasker ihvertfal 1 vask om dagen nogen gange flere. Vi er 2 voksne 1 baby og ét weekend barn, men med en baby der er stor gylper og en mand der er landmand så ryger der tit stofbleer og hagesmækker samt arbejdstøj til vask og så alt det tøj den lille sviner til pga gylp grin

Anmeld

11. maj 2009

karina1980

jeg har en 7 kg maskine og vasker ca 5 maskiner om ugen, lidt flere når vi har weekendbarn på besøg, vi er 2 voksne og 2 børn i hverdagen

Anmeld

11. maj 2009

Pia.

Jeg vasker hver dag og tit to gange... - der er gerne et par jakker der skal vaskes igen igen.... og det er gerne en vask for sig selv, og så er der håndklæder, viskestykker og tøj for 4-5 mennesker....

Knus Pia, der vil tro hun vasker 8-10 vaske om ugen... plus/minus....

Anmeld

11. maj 2009

ekzunz

Vi vasker min. 2-3 vaske pr. dag - og vi har en maskine der tager 7 kg.

Tidligere tumblede jeg meget af det, men efter af have aflæst måleren er det nu slut!!! Vi havde brugt 12.700 kWh på et år, så nu bliver alt på nær håndklæder hængt op på snorene....Gaaaaaaabbbb hvor bruger vi mange strømper

Og vi er 7 pers.

Anmeld

1. september 2009

Hjaltesmor

Jeg vasker 6 maskiner hver anden uge. Jeg kan ikke få samlet nok ens sammen til at kunne vaske hver uge.
Vi plejer at have: 2 kogevaske, 1 mørkt, 1 kulørt, 1 hvid finvask,og 1 der varierer. Fx hvis vi har købt nyt, der skal vaskes seperat, uld, badeforhænget, dyner, gardiner eller lign.

Vi samler også gerne sammen, da vi vasker på vaskeri, hvor vi jo kan vaske alle 6 maskiner samtidigt på under en time og ikke skal nøjes med en af gangen - det ville jo tage 5 timer. Det er jo noget tidsbesparende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.