koffein og cigaretter og INGEN graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2012

Isabella_mor

tjah at du gør de ting gør jo ikke ligefrem chancen større.. så hvis du stoppede ville det klart øge din chance for at blive gravid.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2012

AMM00

De fleste vil jo nok mene at man har større chance for at blive gravid hvis man ligger cigaretter og kaffe til side, men jeg har ikke selv erfaring med det jeg ryger selv og har drukket en del kaffe og jeg blev gravid uden problemer det kommer jo nok an på ens krop..

Anmeld

3. august 2012

Anonym trådstarter

SB skriver:

Både manden og jeg stoppede med at ryge i december (jeg rØg måske 5-10 dagligt, og min mand en pakke). Min mand stoppede for ca 3 mdr siden med at drikke kaffe, og jeg drikker ca 5-6 kopper om ugen... Det er stadig ikke lykkedes os at blive gravide, har forsøgt ca 15 mdr! Men inden tvivl om jeg har bedre samvittighed med projekt baby efter jeg er blevet "ikke-ryger" 

Held og lykke 

Tak for dit ærlige svar håber os snart at det lykkeds jer

Anmeld

3. august 2012

Anonym trådstarter

Maro00 skriver:

De fleste vil jo nok mene at man har større chance for at blive gravid hvis man ligger cigaretter og kaffe til side, men jeg har ikke selv erfaring med det jeg ryger selv og har drukket en del kaffe og jeg blev gravid uden problemer det kommer jo nok an på ens krop..

Anmeld

3. august 2012

Anonym trådstarter

Maro00 skriver:

Anmeld

3. august 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

jeg havde skrevet noget, man aner ik hvor det blev af ? ! kan du se tekst nogensteder ?

Anmeld

3. august 2012

Barejegsnartergravid

Ved ikke om det er tilfældigt, men der var jo der program på dr, projekt baby tror jeg det hed eller sådan noget. Der var der et par, der havde prøvet længe, og da hun holdt op med at ryge blev hun gravid. Men ved jo ikke, om det var det, der gjorde udslaget. Jeg selv røg både før første og anden graviditet...

Anmeld

3. august 2012

LR85

Anonym skriver:

Hej piger..

jeg troede jeg var klar til at vise mig frem, men er jeg ikke, selvom hele familien ved vi prøver, og har prøvet i over 3 år på at få nummer 2...

men nu til mit spørgsmål, jeg drikker kaffe og jeg ryger, og jeg er villig til at stoppe med de ting for at blive gravid, MEN HJÆLPER DET MIG ????

da jeg blev gravid med min søn, røg jeg, men jeg drak ikke kaffe, min kæreste både røg og drak kaffe og øl dengang, men vi har fandme prøvet over 3 år, og i de sidste par måneder, har jeg ikke tænkt SÅ MEGET over det at blive gravid, prøver at styrre mig efter ALLE mine nederlag, men nu er det kommet tilbage igen, JEG ØNSKER VIRKELIG AT BLIVE GRAVID, det hele sitre i kroppen på mig, og er bange for jeg ikke kan blive det igen.

men tror i virkelig det kan lykkeds mig at blive gravid, hvis jeg ligger cigaretter og kaffen på hylden ?????????????????

Cigaretterne: JA 

Men ved ikke med koffeinen. Ville i hvert fald begrænse det

Anmeld

3. august 2012

Anonym trådstarter

Barejegsnartergravid skriver:

Ved ikke om det er tilfældigt, men der var jo der program på dr, projekt baby tror jeg det hed eller sådan noget. Der var der et par, der havde prøvet længe, og da hun holdt op med at ryge blev hun gravid. Men ved jo ikke, om det var det, der gjorde udslaget. Jeg selv røg både før første og anden graviditet...

Tak for dit ærlige svar, nej og det er lige det jeg virkelig godt kunne tænke mig at vide, om det kan være med til at hælpe baby på vej, men jeg er igang med rygestop, jeg kæmper og kæmper

Anmeld

3. august 2012

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

Cigaretterne: JA 

Men ved ikke med koffeinen. Ville i hvert fald begrænse det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.