Anonym skriver:
Hej piger..
jeg troede jeg var klar til at vise mig frem, men er jeg ikke, selvom hele familien ved vi prøver, og har prøvet i over 3 år på at få nummer 2...
men nu til mit spørgsmål, jeg drikker kaffe og jeg ryger, og jeg er villig til at stoppe med de ting for at blive gravid, MEN HJÆLPER DET MIG ????
da jeg blev gravid med min søn, røg jeg, men jeg drak ikke kaffe, min kæreste både røg og drak kaffe og øl dengang, men vi har fandme prøvet over 3 år, og i de sidste par måneder, har jeg ikke tænkt SÅ MEGET over det at blive gravid, prøver at styrre mig efter ALLE mine nederlag, men nu er det kommet tilbage igen, JEG ØNSKER VIRKELIG AT BLIVE GRAVID, det hele sitre i kroppen på mig, og er bange for jeg ikke kan blive det igen. 
men tror i virkelig det kan lykkeds mig at blive gravid, hvis jeg ligger cigaretter og kaffen på hylden ?????????????????
Jeg tror på det kan hjælpe at stoppe med at ryge.. måske er det i en meget lille usynlig grad, men tror det hjælper. jeg røg selv da jeg var gravid med isabella, men jeg stoppede i uge 14. pga dårlig samvittighed overfor den lille i maven ...
uanset hvad så kan det jo kun gavne at stoppe med at ryge...
mht kaffe, så ved jeg ikke om det ligefrem gør at du bliver hurtigere gravid, men det kan jo ikke skade og drikke et par kopper mindre om dagen....
for du snart står med en positiv test
held og lykke