koffein og cigaretter og INGEN graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2012

dina1980

tak skal du have og i lige måde, ønsker os du snart for lov.

ja desværre, det så forfærdeligt og tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2012

Anonym trådstarter

dina1980 skriver:

tak skal du have og i lige måde, ønsker os du snart for lov.

ja desværre, det så forfærdeligt og tak

Anmeld

2. august 2012

isabellasmor

Anonym skriver:

Hej piger..

jeg troede jeg var klar til at vise mig frem, men er jeg ikke, selvom hele familien ved vi prøver, og har prøvet i over 3 år på at få nummer 2...

men nu til mit spørgsmål, jeg drikker kaffe og jeg ryger, og jeg er villig til at stoppe med de ting for at blive gravid, MEN HJÆLPER DET MIG ????

da jeg blev gravid med min søn, røg jeg, men jeg drak ikke kaffe, min kæreste både røg og drak kaffe og øl dengang, men vi har fandme prøvet over 3 år, og i de sidste par måneder, har jeg ikke tænkt SÅ MEGET over det at blive gravid, prøver at styrre mig efter ALLE mine nederlag, men nu er det kommet tilbage igen, JEG ØNSKER VIRKELIG AT BLIVE GRAVID, det hele sitre i kroppen på mig, og er bange for jeg ikke kan blive det igen.

men tror i virkelig det kan lykkeds mig at blive gravid, hvis jeg ligger cigaretter og kaffen på hylden ?????????????????

Jeg tror på det kan hjælpe at stoppe med at ryge.. måske er det i en meget lille usynlig grad, men tror det hjælper. jeg røg selv da jeg var gravid med isabella, men jeg stoppede i uge 14. pga dårlig samvittighed overfor den lille i maven ...

uanset hvad så kan det jo kun gavne at stoppe med at ryge...

mht kaffe, så ved jeg ikke om det ligefrem gør at du bliver hurtigere gravid, men det kan jo ikke skade og drikke et par kopper mindre om dagen.... 

for du snart står med en positiv test held og lykke

Anmeld

2. august 2012

MorDk

Jeg drikker kaffe medn ryger ikke... Jeg drak max 2 kopper om dagen så det er ikke så meget. Du skriver du drikker max 3 kopper... det er heller ikke meget! Så tror ikke der har nogen betydning. MEN det skader ikke at stoppe både med kaffedrikkeriet og rygeriet... Men du skal jo heller ikke gøre dit eget liv helt surt. Dog ved man jo hvad rygningen gør... ved ikke så meget hvad kaffen gør...

Held & Lykke med projektet

Anmeld

2. august 2012

AnonymMor

Anonym skriver:

Hej piger..

jeg troede jeg var klar til at vise mig frem, men er jeg ikke, selvom hele familien ved vi prøver, og har prøvet i over 3 år på at få nummer 2...

men nu til mit spørgsmål, jeg drikker kaffe og jeg ryger, og jeg er villig til at stoppe med de ting for at blive gravid, MEN HJÆLPER DET MIG ????

da jeg blev gravid med min søn, røg jeg, men jeg drak ikke kaffe, min kæreste både røg og drak kaffe og øl dengang, men vi har fandme prøvet over 3 år, og i de sidste par måneder, har jeg ikke tænkt SÅ MEGET over det at blive gravid, prøver at styrre mig efter ALLE mine nederlag, men nu er det kommet tilbage igen, JEG ØNSKER VIRKELIG AT BLIVE GRAVID, det hele sitre i kroppen på mig, og er bange for jeg ikke kan blive det igen.

men tror i virkelig det kan lykkeds mig at blive gravid, hvis jeg ligger cigaretter og kaffen på hylden ?????????????????

først lige en  det er ikke sjovt at skulle kæmpe i så lang tid for noget man ønsker så meget

Altså da vi startede PB stoppede jeg med at ryge ca 4 mdr efter. og blev gravid efter 16 mdr fra PB start og jeg drak også kaffe, bare ikke så meget og ikke hver dag. Graviditeten endte desværre i uge 22. Og nu prøver vi stille og roligt igen uden at gå helt vildt op i det da jeg simpelthen ikke magter det  Men jeg ryger selvfølgelig ikke nu men kaffe drikker jeg da til tider og så må vi se hvornår jeg skal være gravid igen

ALT held og lykke til jer

Anmeld

2. august 2012

Livsmor

Har aldrig drukket kaffe, men røg første gang jeg blev gravid. Holdte så da jeg fandt ud af det.

En jeg var i mødregruppe med havde prøvet i mange år, været gravid et par gange, men først da hun holdte helt med kaffen, endte hun med en fuld graviditet og en lækker søn. Så det er da værd at prøve.....

Anmeld

2. august 2012

Jupiter

Anonym skriver:

TAK for dit ærlige svar ja det er jo det de gør, og jeg vil gerne vide om det vil kunne betale sig, fr hvis jeg stopper med det hele( hvilket jeg i forvejen gerne vil ) men så får jeg jo lkæmpe nederlag hvis der ingenting sker...

der står alle steder på nettet, at hvis man ønsker graviditet, skal man stoppe med at ryge og max 5 kopper kaffe om dagen,( drikker max 3 kopper ) og det er sjælnt, men altså, vil jo os gerne ha lov at nyde livet, og kaffe en er ligegyldig ting, men alligevel en ting som gør jeg er glad

Som mange skriver så kan rygning påvirke fertiliteten.

Der er ingen garantier, men jeg tænker at hvis du i forvejen har et ønske om at stoppe (som du skriver), så er det da bare endnu en motivationsfaktor at det taler FOR fertilitet og graviditet.

Se dit baby-ønske som et ud af mange gode argumenter, og se at holde op med det snask

Så slipper du for dén bekymring hver gang du bliver frustreret over manglende gravidtet, og du behandler din krop og dig selv meget bedre

Anmeld

2. august 2012

Anonym trådstarter

Jupiter skriver:

Som mange skriver så kan rygning påvirke fertiliteten.

Der er ingen garantier, men jeg tænker at hvis du i forvejen har et ønske om at stoppe (som du skriver), så er det da bare endnu en motivationsfaktor at det taler FOR fertilitet og graviditet.

Se dit baby-ønske som et ud af mange gode argumenter, og se at holde op med det snask

Så slipper du for dén bekymring hver gang du bliver frustreret over manglende gravidtet, og du behandler din krop og dig selv meget bedre

ja du har ganske ret

er virkelig villig til at gøre alt og give afkald på meget for at få ønsket opfyldt med barn nummer 2

Anmeld

2. august 2012

Jupiter

Anonym skriver:

ja du har ganske ret

er virkelig villig til at gøre alt og give afkald på meget for at få ønsket opfyldt med barn nummer 2

Rigtig meget held og lykke

Her er det brød og alt det søde jeg kæmper med at lægge på hylden for at holde en sund vægt til når vi er så heldige at lave en baby

Anmeld

2. august 2012

SB

Både manden og jeg stoppede med at ryge i december (jeg rØg måske 5-10 dagligt, og min mand en pakke). Min mand stoppede for ca 3 mdr siden med at drikke kaffe, og jeg drikker ca 5-6 kopper om ugen... Det er stadig ikke lykkedes os at blive gravide, har forsøgt ca 15 mdr! Men inden tvivl om jeg har bedre samvittighed med projekt baby efter jeg er blevet "ikke-ryger" 

Held og lykke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.