koffein og cigaretter og INGEN graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.749 visninger
39 svar
0 synes godt om
2. august 2012

Anonym trådstarter

Hej piger..

jeg troede jeg var klar til at vise mig frem, men er jeg ikke, selvom hele familien ved vi prøver, og har prøvet i over 3 år på at få nummer 2...

men nu til mit spørgsmål, jeg drikker kaffe og jeg ryger, og jeg er villig til at stoppe med de ting for at blive gravid, MEN HJÆLPER DET MIG ????

da jeg blev gravid med min søn, røg jeg, men jeg drak ikke kaffe, min kæreste både røg og drak kaffe og øl dengang, men vi har fandme prøvet over 3 år, og i de sidste par måneder, har jeg ikke tænkt SÅ MEGET over det at blive gravid, prøver at styrre mig efter ALLE mine nederlag, men nu er det kommet tilbage igen, JEG ØNSKER VIRKELIG AT BLIVE GRAVID, det hele sitre i kroppen på mig, og er bange for jeg ikke kan blive det igen.

men tror i virkelig det kan lykkeds mig at blive gravid, hvis jeg ligger cigaretter og kaffen på hylden ?????????????????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej piger..

jeg troede jeg var klar til at vise mig frem, men er jeg ikke, selvom hele familien ved vi prøver, og har prøvet i over 3 år på at få nummer 2...

men nu til mit spørgsmål, jeg drikker kaffe og jeg ryger, og jeg er villig til at stoppe med de ting for at blive gravid, MEN HJÆLPER DET MIG ????

da jeg blev gravid med min søn, røg jeg, men jeg drak ikke kaffe, min kæreste både røg og drak kaffe og øl dengang, men vi har fandme prøvet over 3 år, og i de sidste par måneder, har jeg ikke tænkt SÅ MEGET over det at blive gravid, prøver at styrre mig efter ALLE mine nederlag, men nu er det kommet tilbage igen, JEG ØNSKER VIRKELIG AT BLIVE GRAVID, det hele sitre i kroppen på mig, og er bange for jeg ikke kan blive det igen.

men tror i virkelig det kan lykkeds mig at blive gravid, hvis jeg ligger cigaretter og kaffen på hylden ?????????????????

Og jeg VED godt at det ikke er sundt osv, det behøver jeg ikke få afvide, jeg har brug for at vide om der er nogen som HAR stoppet kaffe og rygning og så er blevet gravide, efter at ha prøvet længe !

Anmeld

2. august 2012

Mariajny

Anonym skriver:

Hej piger..

altså jeg både røg og drak kaffe da jeg blev gravid... men ja de kloge hoveder siger jo at det kan hjælpe...

Anmeld

2. august 2012

Anonym trådstarter

Mariajny skriver:

altså jeg både røg og drak kaffe da jeg blev gravid... men ja de kloge hoveder siger jo at det kan hjælpe...

TAK for dit ærlige svar ja det er jo det de gør, og jeg vil gerne vide om det vil kunne betale sig, fr hvis jeg stopper med det hele( hvilket jeg i forvejen gerne vil ) men så får jeg jo lkæmpe nederlag hvis der ingenting sker...

der står alle steder på nettet, at hvis man ønsker graviditet, skal man stoppe med at ryge og max 5 kopper kaffe om dagen,( drikker max 3 kopper ) og det er sjælnt, men altså, vil jo os gerne ha lov at nyde livet, og kaffe en er ligegyldig ting, men alligevel en ting som gør jeg er glad

Anmeld

2. august 2012

dina1980

jeg lytter lige med på den her, for smøgerne er et problem for mig, men har ik røget i 2 dage nu,, kun på en e cigaret!!

Anmeld

2. august 2012

Anonym trådstarter

dina1980 skriver:

jeg lytter lige med på den her, for smøgerne er et problem for mig, men har ik røget i 2 dage nu,, kun på en e cigaret!!

ej hvor flot, jamen synes os det er super svært, men ryger meget mindre, for prøver virkelig...

Men problemet er jo at mit ønske er at opnå graviditet...

Anmeld

2. august 2012

nielsen80

Hvor meget kaffe drikker du??? Tror ikke et par kopper om dagen skader, det er i hvert fald det man siger på fertilitetsklinikker.

Rygning kan skade fertiliteten, dine æg kan være af ringere kvalitet pga det. Vil ikke præke om,hvorfor du skal stoppe med at ryge generelt, bare sige jeg synes det vil være en god ide både i forhold til fertilitet, men også en evt. graviditet.
Tror nu ikke rygning og kaffe i sig selv er årsagen til den udeblevne graviditet, men det kan være medvirkende årsager til det er svært. Jeg ville søge læge, hvis jeg var dig.......simpelthen for at blive udredt.

for en positiv test til dig snart

Anmeld

2. august 2012

dina1980

har det på samme måde som dig. og nu prøver jeg altså det med ikke at ryge. så håber sku det hjælper for vil os bare have en baby, vil os gøre alt

Anmeld

2. august 2012

Anonym trådstarter

nielsen80 skriver:

Hvor meget kaffe drikker du??? Tror ikke et par kopper om dagen skader, det er i hvert fald det man siger på fertilitetsklinikker.

Rygning kan skade fertiliteten, dine æg kan være af ringere kvalitet pga det. Vil ikke præke om,hvorfor du skal stoppe med at ryge generelt, bare sige jeg synes det vil være en god ide både i forhold til fertilitet, men også en evt. graviditet.
Tror nu ikke rygning og kaffe i sig selv er årsagen til den udeblevne graviditet, men det kan være medvirkende årsager til det er svært. Jeg ville søge læge, hvis jeg var dig.......simpelthen for at blive udredt.

for en positiv test til dig snart

jeg drikker MAX 3 kopper om dagen, og det er overhoved ikke hver dag at jeg gør det...

af smøger ryger jeg 3/4 af en pak, men er som sagt begyndt at trappe voldsomt ned....

Ja jeg må nok til lægen, kan ikke holde det ud mere nu ...

Anmeld

2. august 2012

Anonym trådstarter

dina1980 skriver:

har det på samme måde som dig. og nu prøver jeg altså det med ikke at ryge. så håber sku det hjælper for vil os bare have en baby, vil os gøre alt

Håber det lykkeds for dig også

så lige på din profil at du har mistet en lille søn, det gør mig meget ondt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.