Hvornår skifter man seng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2012

Laulund87

FamilenStorm skriver:

Tror man vil få et rend uanset alder og klarhed de første par dage.. Kunne forestille mig at når de finder ud af at de selv kan komme ind og ud af sengen at det vil være sjovt...

Tænker at vi måske prøver at pille den af og så må vi se, ellers må vi jo sætte tremmerne for igen...

Ikke altid

Min datter har ikke rejst sig og der har ingen problemer været. Vi ventede til hun var 2,5 år for at være sikker på at hun var klar. Tror at hvis barnet er helt klar, er der ikke mange problemer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2012

kristinaS

MorDk skriver:

Jeg vil meget gerne komme med nogle råd...

Altså vi gør jo det at vi sidder på en stol lige ved indgangen til stuen.... så han ikke har mulighed for at løbe hele vejen ind i stuen. Nå vi høre han står ud af sengen rejser vi os og går ham i møde i døren. Vi tager hans hånd og siger roligt "Victor, godnat du skal sove" og så får han selv lov at kravle op i sengen og lægge sig. Sådan bliver vi ved til hans øjne ser mere trætte ud. Det er jo krævende selv at skulle op i sengen og lægge sig til rette mm. *S* Man kan se at 10. gang vi går der ind.... så himler han nærmest med øjnene hihi... (Det er sgu også  irriterende at mor/far hele tiden kommer og Stopper ham.....) MEN det er vigtigt at man hele tiden bevare roen også 25. gang man går derind! Det er vigtigt at de mærker at det er OS der har fat i den lange ende. Det er OS der har kontrollen! Det er OS der bestemmer slagets gang. Nå, men når han er træt nok.... så begynder jeg så at synge for ham.... (var ellers ikke planen) MEN det er det der virker lige nu. Kan så synge ham i søvn. Når han har vænnet sig mere til sengen så tror jeg ikke han render ud konstant. Men børn er forskellige... så måske dette ikke virker på andre... /dit barn! Men det er bare vigtigt man gør det samme. Og at man som forældre er ENIGE om hvordan og hvorledes.... så barnet mærker at MOR & FAR står sammen!

OK. Det må jeg lige prøve. For lige den sidste uge er han faldet i søvn i vores seng, så har jeg ligget ved siden af ham. og så har jeg båret ham over når han sov tungt. Og idag var jeg lidt både og...og ja, man skal jo netop udvise udholdenhed og at man "tror på det".

efter jeg havde puttet (som jer) i 10 min( havde egentlig været igang i en lille time hvor jeg dog også lavede andet)kom manden hjem og tog over, og kom så han ned efter højst 10 min. Typisk, han har bare altid kunnet få dem alle til at sove når jeg ik ku.

Men ja tror også bare der skal noget rytme til og det kræver jo tid. Så jeg må bare klø på igen imorgen. Aften. Tak for svar

Anmeld

2. august 2012

Pige2009

FamilenStorm skriver:

Jaa... Kan jo altid forsøge, ellers kan vi sætte tremmerne for igen hvis det går helt galt..

Lige præcis

Anmeld

2. august 2012

Lene32

David fik hans juniorseng til hans 3 års fødselsdag og han har sovet fint i den fra dag 1 af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.