MorDk skriver:
Faktisk tager det os ikke længere tid at putte ham. Men fysisk kræver det mere da vi skal blive ved at følge ham ind i sengen... da han kravler ud hele tiden. MEN han overgiver sig. Vi holder fast, er tålmodige... og giver ikke op. Når han er træt nok kan vi synge ham i søvn...
Han har siden søndag sovet HELE natten uden at vågne og bede om vand... Hvad han ellers plejer. MEN nu skal vi ikke glæde os for meget! Det kan hurtig ændre sig!
Hvis ikke det var pga. vi venter en lillesæster i næste måned... så havde vi nok også ventet med at skifte til Juniorseng. MEN indtil videre går det faktisk bedre end forventet!
OK. Måske du har ret, man lægger bare virkelig mærke til hvor lang tid det tager, fordi man er PÅ hele tiden. men gode råd søges, nu du har lidt længere og god erfaring (har dog 2 større men har glemt hvordan det var der

den mindste er 7 1/2).
Hvor mange gange må I bære ham i seng ca for han overgiver sig? Hvis jeg går ud af værelset går han over og tager legetøj. Så jeg må nærmest sidde derinde. Indtil videre bar jeg hami seng 10 gange på 10 min, indtil min mand kom HJ og tog over, og er deroppe nu....
Synes bare det er lidt kaotisk lige nu, især hvis man er alene med børnene.
Anmeld