Åse skriver:
Hej igen, jeg har mangespørgsmål her for tiden, det kan godt være at de er lidt dumme nogle af dem nogle af dem, men jeg må bare vide alt. Jeg har skrvet lidt her inde og er ret ny, med alt dette. Mit spørgsmål lyder sådan må man selv bestemme hvor mange æg der bliver sat op, jeg har jo denne drøm om at kunne få 5 dejlige unger og har planlagt mit liv/ udannelse / job og alt muligt efter dette, at kunne få en dejlig stor familie. Jeg har læst mig lidt frem og påHvidovre hospital skriver de at de anbefaler 1 æg, men man må selv bestemme og på Herlev skriver de at de stater med 1 og hvis det mislykkes prøver de med 2. Jeg er lige glad om jeg få tvillinger så jeg vil helst have sat 2 æg op, men må jeg selv bestemme. Til de 3 andre jeg vil have må jeg jo så selv spare op, virkeligt surt men der er jo' pengene vær...
Hejsa,
Du spørger om lige nøjagtig det jeg har gået og funderet over længe.. 
Jeg har to MA'er bag mig, den ene gang gik fosteret til i omkring uge 7 (vi havde set hjerteblink), fik en medicinsk abort. Den anden gang var det et vindæg og jeg fik en udskrabning i uge 10.
Vi har ikke bedt om at blive henvist.. da det "kun" er 3 gang vi forsøger.. men hvis det ikke lykkes næste gang så tænker jeg meget på at få lagt æg op.. jeg er 33 så der må gerne snart ske noget
Jeg kunne supergodt tænke mig at der blev lagt to æg op. Jeg har læst alt om de risici der er ved tvillingegraviditeter.. og det afskrækker mig slet ikke.. tværtimod.. synes tvillinger kunne være fedt omend hårdt..
Jeg vil virkelig tale min sag for at der bliver lagt 2 æg op, HVIS vi skal i behandling..
Som jeg kan læse mig til , så ANBEFALER de at der kun bliver lagt 1 op... men som en anden skriver er der mange faktorer der spiller ind..
Krydser fingre for at du får dine 5 børn på den ene eller anden måde 
Knus D.
Anmeld