Åse skriver:
Hvor lang tid har du være i behandling, hvis jeg må spørge og hvorfor er du i behandling ? Jeg håber virkelig at det lykkes...
Jeg har Inge æggeleder tilbage, har været gravid udefor livmorderen 2 gange nu i hver sin side, fordi jeg havde vandsyster i mine æggeleder, det fandt de først ud af under den sidste graviditet, og de kunne havde fjernet vandsysterne, også var det muligvist aldrig været sket igen, jeg er stadigvæk bare så vred, os over at det er sådan et stort kontroltab, og os over at jeg hele tiden har fortalt min læge, at der er noget galt...
Du må gerne spørge.
Vi er i behandling fordi jeg har endometriose, og de mener det vil gøre det værre, hvis jeg stoppede på p-piller og prøvede selv, så vi røg direkte i IVF. Så vi har ikke været mange år undervejs, som andre har!
Vi havde første forsøg i februar, og har haft en lang pause, da jeg grundet job gik ned med stress kort tid efter forsøget, men nu er vi i gang igen, med mange flere hormoner og jeg er i behandling hos en akupunktør, så det håber jeg også kan hjælpe det på vej.
Øv hvor en træls historie du har med i bagagen

kan godt forstå du er vred!
Jeg forsøger at glæde mig over, at man kan få hjælp, selvom jeg da 100% også hellere ville lave en økobaby
Anmeld