Fællestestning på torsdag d. 15. maj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2009

Snuffler25

Så må vi på den igen omkring d. 30/5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Snuffler25 skriver:

Så må vi på den igen omkring d. 30/5

den er jeg med på!
Men kan ikke love jeg kan vente så længe

Anmeld

21. maj 2009

silden85

jeg ved ikke hvor når jeg skal teste igen måske der omkring da jeg var på p-piller var min mens på 29 dage og den her månede var den på 38  dage hmm, jeg må bare prøve at teste der imellem  men det er joo os kun min førset mdr efter p-pille stop  vi startede på projekt baby d. 7 april

Anmeld

22. maj 2009

Moderator

silden85 skriver:

jeg ved ikke hvor når jeg skal teste igen måske der omkring da jeg var på p-piller var min mens på 29 dage og den her månede var den på 38  dage hmm, jeg må bare prøve at teste der imellem  men det er joo os kun min førset mdr efter p-pille stop  vi startede på projekt baby d. 7 april

det skal nok lykkes, men det er meget klassisk at have en lang cyklus efter end p-pille stop... for mig gik der 37 dage... og denne gang 30,31 var det på fuld styrke..
så du skal nok både få din mens og dine 2 streger (forhåbentlig får du ikke regelmæssig mens før om et år - for så kan du jo lige være gravid først )
knus

Anmeld

22. maj 2009

silden85

Caroline86 skriver:

det skal nok lykkes, men det er meget klassisk at have en lang cyklus efter end p-pille stop... for mig gik der 37 dage... og denne gang 30,31 var det på fuld styrke..
så du skal nok både få din mens og dine 2 streger (forhåbentlig får du ikke regelmæssig mens før om et år - for så kan du jo lige være gravid først )
knus

mange gange tak for hjælpen synes bare at man nemt kan blive lidt forvirret ja det vil være dejligt hvis der snart var 2 streger. det vil være hyggeligt hvis vi kunne følges lidt af

Anmeld

22. maj 2009

Moderator

silden85 skriver:

mange gange tak for hjælpen synes bare at man nemt kan blive lidt forvirret ja det vil være dejligt hvis der snart var 2 streger. det vil være hyggeligt hvis vi kunne følges lidt af

Jeg blev SKRUP hamrende forvirret...ikke 2 måneder var ens
Men jeg håber da på at vi er en masse der får vores streger i den her måned så vi kan følges - kunne være smadder hyggeligt!

Anmeld

22. maj 2009

silden85

ja det vil være rigtigt hyggeligt  så jeg synes at vi skal have en fælles testning igen det var rigtigt hyggeligt. eller hvad man nu kan sige hehe

Anmeld

22. maj 2009

Moderator

Enig...
Men jeg er ikke sikker på jeg kan vente til d.30... hvis jeg går så lang tid uden mens igen, så tror jeg sgu den er der for mig .. Jeg skulle gerne få min mens lige omkring d.20...
Men tyvstarter jo bare lidt ligesom sidst

Anmeld

22. maj 2009

silden85

dte gør jeg nok os selv jeg skulle gerne have mi mens i uge 25  engang. ved ikke helt hvornår så er det ca imellem 27 dage - 33 dage. men håber selvfølgelig at den bliver væk jeg håbver os at den bliver væk fra dig og først kommer igen om 10 mdr hehe

Anmeld

22. maj 2009

Moderator

silden85 skriver:

dte gør jeg nok os selv jeg skulle gerne have mi mens i uge 25  engang. ved ikke helt hvornår så er det ca imellem 27 dage - 33 dage. men håber selvfølgelig at den bliver væk jeg håbver os at den bliver væk fra dig og først kommer igen om 10 mdr hehe

det ville være dejligt..
Daniel og jeg var faktisk ude og kigge møbler til børneværelse forleden (købte selvfølgelig ikke noget), men vi var heldigvis MEEGET enige om hvad vi godt kan lide,så det bliver nemt når vi skal ud og købe (om forhåbentlig ikke alt for længe)..
Manden min er jo ikke så gammel , men det passer lige med at han får sin børneopsparing til september ... jeg har fået lov til at bruge af dem hvis det bliver nødvendigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.