Fællestestning på torsdag d. 15. maj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Snuffler25 skriver:

Godt klaret... - min mens er nu kommet! Wow! Du har magiske evner

Rart at den er her, så ved man besked...

ja, jeg kan nogle tricks
Jeg synes også det er rart bare at vide hvad der foregår, selvom jeg selvfølgelig hellere ville have at min mens udeblev pga en lille bebs - det prøver vi om en måned

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2009

Moderator

missKat skriver:

hvis ikke vi har fine maver der, så river jeg håret af mig selv - hahahaha
ajj selvfølgelig har vi dejlige fine maver der!! allesammen

Ja, selvfølgelig (panik panik..jeg har kun én æl at prøve på endnu, ellers skal jeg vente)...
Tror forresten det gør rigtig ondt hvis du hiver håret af dig selv .. vil jeg ikke anbefale dig

Anmeld

20. maj 2009

missKat

Caroline86 skriver:

Ja, selvfølgelig (panik panik..jeg har kun én æl at prøve på endnu, ellers skal jeg vente)...
Tror forresten det gør rigtig ondt hvis du hiver håret af dig selv .. vil jeg ikke anbefale dig

Hvis du bestiller på billigteste.dk inden kl 21 (mener jeg), så kommer de dagen efter med posten!! Det er super
selfølgelig ikke i morgen da det er helligdag, men andre dage *ss*

jeg tror jeg opgiver det der ÆLtest for denne gang. havde som sagt 1.dag i mens den 4. maj og har endnu ikke haft ÆL
har normalt en cyklus på 25 dage, så skal jo snart have mens igen, så en graviditet i denne omgang er nok utopi!!

mht håret, så tror jeg også bare lige jeg blev grebet af stemningen - haha

Anmeld

20. maj 2009

Moderator

missKat skriver:

Hvis du bestiller på billigteste.dk inden kl 21 (mener jeg), så kommer de dagen efter med posten!! Det er super
selfølgelig ikke i morgen da det er helligdag, men andre dage *ss*

jeg tror jeg opgiver det der ÆLtest for denne gang. havde som sagt 1.dag i mens den 4. maj og har endnu ikke haft ÆL
har normalt en cyklus på 25 dage, så skal jo snart have mens igen, så en graviditet i denne omgang er nok utopi!!

mht håret, så tror jeg også bare lige jeg blev grebet af stemningen - haha

du misforstod mig søde (vel egentlig klart med det navn du har )..
Daniel og jeg har aftalt at hvis ikke det lykkes i den her måned, så venter vi til jeg er helt færdig med udd.. så mente at der kun er én æl at bruge af for mig nu, så vi skal ramme rigtigt i den her måned..ellers skal jeg vente lææænge...
bruger ikke æl-test..gider ikke, for vi sexer alligevel hele tiden, så det ville ikke gøre den store forskel for os tror jeg..andet end noget stress over hvornår det nu er osv..
Vi tager det på den gode gammeldags måde

Anmeld

20. maj 2009

missKat

Caroline86 skriver:

du misforstod mig søde (vel egentlig klart med det navn du har )..
Daniel og jeg har aftalt at hvis ikke det lykkes i den her måned, så venter vi til jeg er helt færdig med udd.. så mente at der kun er én æl at bruge af for mig nu, så vi skal ramme rigtigt i den her måned..ellers skal jeg vente lææænge...
bruger ikke æl-test..gider ikke, for vi sexer alligevel hele tiden, så det ville ikke gøre den store forskel for os tror jeg..andet end noget stress over hvornår det nu er osv..
Vi tager det på den gode gammeldags måde

åhhh sorry!!
bliver altså lidt distraheret af hende bodybuilderen og bubber i tv

er det fordi du skla i praktik eller??

Anmeld

20. maj 2009

Moderator

missKat skriver:

åhhh sorry!!
bliver altså lidt distraheret af hende bodybuilderen og bubber i tv

er det fordi du skla i praktik eller??

Jeg er i princippet færdig om et år, så på en måde er det dumt at vi ikke bare venter under alle omstændigheder.. Vi har bare ikke lyst til at vente længere - grunden til vi så vil vente hvis ikke det lykkes nu er, så jeg ikke har termin midt i alle mine eksaminer

Anmeld

20. maj 2009

missKat

Caroline86 skriver:

Jeg er i princippet færdig om et år, så på en måde er det dumt at vi ikke bare venter under alle omstændigheder.. Vi har bare ikke lyst til at vente længere - grunden til vi så vil vente hvis ikke det lykkes nu er, så jeg ikke har termin midt i alle mine eksaminer

hmm ja det kan jeg godt se

lige da vi var begyndt så blev jeg fyret
det væltede vores planer og jeg var ULYKKELIG!!! det var lige da krisen begyndte og vi vidste jo ikke lige hvad der ville ske.
Jeg blev så genansat, så vi hoppede igang igen

vi ville dog begge ønske at vi bare havde fortsat, for det var jo gået alligevel...

MEN kan godt forstå jeres valg, så du ikke har termin oveni eksamen

Anmeld

20. maj 2009

BubbieBear

Snuffler25 skriver:

Godt klaret... - min mens er nu kommet! Wow! Du har magiske evner

Rart at den er her, så ved man besked...

Ja hun kan nogle tricks hende Caroline

Manden og jeg har været til open by night her i aften.. Puha, de penge vi fik brugt!

Anmeld

21. maj 2009

Snuffler25

Ja hun kan nogle tricks?? - det må du nok sige
Er du sindssyg, det er ikke rart at have mens denne gang.... - det føles mere ubehageligt end det plejer.. da jeg tog p-piller mærkede jeg ingenting til det. Sidste måned mærkede jeg det godt, men heldigvis varede det kun 3 dage.. - denne gang, hvor det har været 6 dage "forsinket" - er jeg bare "lagt ned"... øv!

Håber det også kun varer 3 dage denne gang, pyha!

Men ih det er herligt vi piger kan følges ad i næste måned  Sammen med Baby2010 også.
Hvad siger man så, man begynder at teste med ÆL test ca. 10 dage efter 1. menstruations dag?

Jeg ved det snart ikke - kan slet ikke finde ud af min cyklus. Den var på 27 dage sidste måned og denne måned - 34 dage?
Tror helt klart jeg får brug for ÆL test for at finde ud af hvordan min krop har tænkt sig at fungere den kommende måned

Anmeld

21. maj 2009

BubbieBear

Snuffler25 skriver:

Ja hun kan nogle tricks?? - det må du nok sige
Er du sindssyg, det er ikke rart at have mens denne gang.... - det føles mere ubehageligt end det plejer.. da jeg tog p-piller mærkede jeg ingenting til det. Sidste måned mærkede jeg det godt, men heldigvis varede det kun 3 dage.. - denne gang, hvor det har været 6 dage "forsinket" - er jeg bare "lagt ned"... øv!

Håber det også kun varer 3 dage denne gang, pyha!

Men ih det er herligt vi piger kan følges ad i næste måned  Sammen med Baby2010 også.
Hvad siger man så, man begynder at teste med ÆL test ca. 10 dage efter 1. menstruations dag?

Jeg ved det snart ikke - kan slet ikke finde ud af min cyklus. Den var på 27 dage sidste måned og denne måned - 34 dage?
Tror helt klart jeg får brug for ÆL test for at finde ud af hvordan min krop har tænkt sig at fungere den kommende måned

Puha lyder ikke rart Jeg har så ikke mærket noget til min endnu..

Jeg testede med ÆL tests sidste cyklus, og jeg startede 10 dage efter 1 mens dag og sluttede da jeg fik en positiv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.