Fællestestning på torsdag d. 15. maj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
BubbieBear skriver:

Vi skal til læge på tirsdag, og må indrømme jeg er en smule nervøs

hvorfor skal I det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2009

BubbieBear

Caroline86 skriver:

hvorfor skal I det?

Fordi vi har prøvet siden Juli sidste år.. Lægen  sagde at vi måtte finde ud af hvad vi så gør, men det er en anden læge vi skal ind til, så er lidt spændt på hvad holdning hun har til det.

Anmeld

20. maj 2009

Moderator

BubbieBear skriver:

Fordi vi har prøvet siden Juli sidste år.. Lægen  sagde at vi måtte finde ud af hvad vi så gør, men det er en anden læge vi skal ind til, så er lidt spændt på hvad holdning hun har til det.

ok.. kan godt forstå du er lidt nervøs så
krydser for alt er som det skal være og at I får jeres 2 streger lige om lidt søde!
Skriver du hvad lægen siger?
knus

Anmeld

20. maj 2009

BubbieBear

Caroline86 skriver:

ok.. kan godt forstå du er lidt nervøs så
krydser for alt er som det skal være og at I får jeres 2 streger lige om lidt søde!
Skriver du hvad lægen siger?
knus

Hvor er du sød

Skal nok lige give et refærat på tirsdag

Har bare ingen idé om hvad jeg skal forvente eller noget som helst!

Anmeld

20. maj 2009

missKat

Må jeg være med også???
jeg er godt nok ikke lige helt på dato med jer, men vi øver og øver også

jeg har i denne måned taget ÆLtests for første gang, men de har ikke på noget tidspunkt være psitive  spurgte lægen og hun sagde at det var egentlig meget normalt, for den var mærkelig/uregelmæssig sidste måned, da JEG havde ALLE symptomerne og gik 10 dage over....
hmm så sidder i samme båd, men havde 1. dag i sidste mens den 4.maj...

tror som sagt ikke der er noget at komme efter i den kommende tid, da jeg ikke har haft ægløsning.
Havde ellers lige håbet at kunne give mig selv 2 streger i fødselsdagsgave den 4. juni.

knus

Anmeld

20. maj 2009

fit_fys

Selvfølgelig er du med! Vi følges alle sammen ad, total hygge

Jeg har dog ikke fået min mens endnu På en måde håber jeg den kommer, og på en måde håber jeg den ikke gør..... Det kunne være vildt at blive gravid nu.. Men bare alt andet end at gå i uvished!!

Anmeld

20. maj 2009

missKat

T.K. skriver:

Selvfølgelig er du med! Vi følges alle sammen ad, total hygge

Jeg har dog ikke fået min mens endnu På en måde håber jeg den kommer, og på en måde håber jeg den ikke gør..... Det kunne være vildt at blive gravid nu.. Men bare alt andet end at gå i uvished!!

takker

kan Så godt forstå dig.. Jeg blev også ved med at teste negativ selvom jeg gik de her 10 dage over.. Det er SÅ frustrerende, for til sidst kan man blive helt ked over der måske er noget galt, så havde jeg det i hvert tilfælde..

De (eller den) gang I er gået over, har i så også nået både at regne frem til terminsdato, forestille Jer alt muligt (fx at til onkel X´s runde fødselsdag til oktober, så har jeg fin mave) osv?? eller er det kun mig der når at komme "derud".
kan jo nok ikke skjule at få et barn er min/vores største ønske lige nu

Anmeld

20. maj 2009

Moderator

missKat skriver:

takker

kan Så godt forstå dig.. Jeg blev også ved med at teste negativ selvom jeg gik de her 10 dage over.. Det er SÅ frustrerende, for til sidst kan man blive helt ked over der måske er noget galt, så havde jeg det i hvert tilfælde..

De (eller den) gang I er gået over, har i så også nået både at regne frem til terminsdato, forestille Jer alt muligt (fx at til onkel X´s runde fødselsdag til oktober, så har jeg fin mave) osv?? eller er det kun mig der når at komme "derud".
kan jo nok ikke skjule at få et barn er min/vores største ønske lige nu

Jeg er ligeså langt ude søde... er ikke mere end 2 dage siden jeg talte med en veninde om at når jeg kommer tilbage fra praktik (november),så ville jeg have fin mavse og alle ville tænke "hvad er der lige sket der!?"..
Men det kan jeg jo stadig godt nå
Vi skal nok få vores streger!

Anmeld

20. maj 2009

Snuffler25

Caroline86 skriver:

puster lidt mens støv til dig så... netop så vi kan følges!

Godt klaret... - min mens er nu kommet! Wow! Du har magiske evner

Rart at den er her, så ved man besked...

Anmeld

20. maj 2009

missKat

Caroline86 skriver:

Jeg er ligeså langt ude søde... er ikke mere end 2 dage siden jeg talte med en veninde om at når jeg kommer tilbage fra praktik (november),så ville jeg have fin mavse og alle ville tænke "hvad er der lige sket der!?"..
Men det kan jeg jo stadig godt nå
Vi skal nok få vores streger!

hvis ikke vi har fine maver der, så river jeg håret af mig selv - hahahaha
ajj selvfølgelig har vi dejlige fine maver der!! allesammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.