Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Husk lige tandbørsten
Will smith
Og da penge ikke lignede monopoli penge
HeidiØ skriver: uuuhm 2 kr for en filur, det var tider!
uuuhm 2 kr for en filur, det var tider!
JA! Og dengang havde den en god størrelse Har I set hvor lille den er idag?
Neki skriver: Og hvem husker ikke Topsy Tail fra TVSHOP... De var vildt dyre...Indtil man lige pludselig kunne købe dem i ethvert supermarked med respekt for sig selv.
Og hvem husker ikke Topsy Tail fra TVSHOP... De var vildt dyre...Indtil man lige pludselig kunne købe dem i ethvert supermarked med respekt for sig selv.
Hahaha... DEN husker jeg også tydeligt, var så glad for min
Og så samlede jeg på små plastik sutter og glansbilleder
Åhh husker SPICE GIRLS... min lillesøster var KÆMPE fan... husker vi var til koncert! Jeg havde også en Cd med dem!
Muhmi skriver: Og så samlede jeg på små plastik sutter og glansbilleder
Åhhh ja plastiksutterne. Jeg havde SÅ mange store og små.... Havde en hvid gennemsigtig sat i min ene ørering
Ace Of Base ..... husker I dem?!
Neki skriver: Ja det var så komisk at de havde de der skæve priser... jeg ønskede altid at det var mig der bare måtte vælger mellem alle de præmier de havde stillet op på gulvet og så filmede i slow hen over
Ja det var så komisk at de havde de der skæve priser... jeg ønskede altid at det var mig der bare måtte vælger mellem alle de præmier de havde stillet op på gulvet og så filmede i slow hen over
haha nemlig
Muhmi skriver: Husk lige tandbørsten Will smith Og da penge ikke lignede monopoli penge
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128