Nostalgi tråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2012

HeidiØ

Neki skriver:

Haha...det var sjovt du også havde tænkt på dem

Ja...Turtles..De var også et hit! Dem legede jeg også med når jeg var sammen med drengene

Og lykkehjulet...hehe..med Categorina

Haha præcis... "Foooor 2541 kr antonius gris".. Haha I love it. Totalt skæve overpriser på præmier!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2012

Morgensol

Kan I huske den røde finger-is og læg lige mærke til priserne

Finger-isen kan man købe i år, nogle steder. Bl.a. har de den i zoo i Kbh..

Anmeld

29. juli 2012

Neki

HeidiØ skriver:

Haha præcis... "Foooor 2541 kr antonius gris".. Haha I love it. Totalt skæve overpriser på præmier!

Ja det var så komisk at de havde de der skæve priser... jeg ønskede altid at det var mig der bare måtte vælger mellem alle de præmier de havde stillet op på gulvet og så filmede i slow hen over

Anmeld

29. juli 2012

Clotte

Dem her http://slikleksikon.org/musling/ 

Clotte

Anmeld

29. juli 2012

>>Carina<<

Bertemor skriver:

Noget jeg savner helt vildt er milky Way crispy roles!! Jeg er på fra min iPad, så jeg ka ik lægge billed ind, men et lille link kan jeg vidst..

http://www.google.dk/search?um=1&hl=da&client=safari&tbo=d&tbm=isch&sa=X&ei=_DEVULbbKY6Mswa__IGYDQ&ved=0CDsQvwUoAQ&q=milky+way+crispy+rolls+chokolade&spell=1&biw=1024&bih=672#biv=i|1;d|MzMJDkq8ffoMeM:

Dem Ka du stadig være heldig at finde enkelte steder. Ik så mange mdr siden at man ku købe dem i vores super best. Muuuums :-)

Anmeld

29. juli 2012

>>Carina<<

Neki skriver:

Hvad med dem her...skildpadder fra Kinderæg Det må have været 1992-1993 de var fremme

Årh dem samlede jeg også på :-) og senere kom flodhestene :-)

Anmeld

29. juli 2012

Neki

Skydancers.... de var altså også et stort hit da jeg var 7-8 år vil jeg tro

Se reklamen: http://www.youtube.com/watch?v=ETCLxxA8G_0

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. juli 2012

Morgensol

Carina1984 skriver:

Dem Ka du stadig være heldig at finde enkelte steder. Ik så mange mdr siden at man ku købe dem i vores super best. Muuuums :-)

Ja jeg har været heldig at finde dem enkelte steder men det er mange år siden efterhånden at jeg har set dem sidst. 

Jeg tror måske man kan købe dem i Tyskland,minen det ville jo være det bedste hvis de var på hver en tank og i hvert et supermarked!!

Anmeld

29. juli 2012

Muhmi

Neki skriver:

Hvad med dem her...skildpadder fra Kinderæg Det må have været 1992-1993 de var fremme

DEM husker jeg tydeligt

Anmeld

29. juli 2012

>>Carina<<

bøgelund skriver:

Push pop kan org godt huske!!  De kunne godt ende med at være noget meget fedtet noget..

Jeg glemmer aldrig "hvide løgne" på TV3.. 

Hvide løgne var et hit her. Jeg ser den faktisk i øjeblikket :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.