Appetitspring som 6 uger gammel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2012

L&V

pemiro skriver:

Jeg har hørt det er 1/6 af vægten?
Det svarer i vores tilfælde til ca 800 ml i døgnet

Det er os rigtigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

pemiro

Månsson skriver:

Det er os rigtigt

Men så passer det jo også meget fint med et måltid her til aften, to i løbet af natten og en imorgen tidlig.. Så er det da ca på de 800 ml..
Det er bare sjovt at han ligesom selv har begyndt at spise så meget fra igår til idag, for har ikke sprunget et måltid over med ham, lige pludselig tog han bare ved og så har det kørt sådan idag

Anmeld

30. juli 2012

L&V

pemiro skriver:

Men så passer det jo også meget fint med et måltid her til aften, to i løbet af natten og en imorgen tidlig.. Så er det da ca på de 800 ml..
Det er bare sjovt at han ligesom selv har begyndt at spise så meget fra igår til idag, for har ikke sprunget et måltid over med ham, lige pludselig tog han bare ved og så har det kørt sådan idag

De er nogle vidunderlige skabninger de ska nok selv finde ud af det

Anmeld

30. juli 2012

pemiro

Månsson skriver:

De er nogle vidunderlige skabninger de ska nok selv finde ud af det

Ja han virker i hvert fald tilfreds, så håber det holder ved med de store portioner
Tusind tak for din hjælp

Anmeld

30. juli 2012

L&V

pemiro skriver:

Ja han virker i hvert fald tilfreds, så håber det holder ved med de store portioner
Tusind tak for din hjælp

Det var godt det hjalp.. Det var i hvert fald så lidt.. Håber jeg kan hjælpe en anden gang

Anmeld

30. juli 2012

pemiro

Månsson skriver:

Det var godt det hjalp.. Det var i hvert fald så lidt.. Håber jeg kan hjælpe en anden gang

Anmeld

30. juli 2012

L&V

pemiro skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.