Appetitspring som 6 uger gammel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2012

pemiro

JonTri skriver:

Han er dygtig! Min er slet ik så bevidst. Hun har altid gnasket hænder, kan lide sin uro og smiler bevidst. Måske jeg skulle pimpe liften lidt... Så ku det være hun ville ligge deri vågen.
Vi fødte jo samme dag ik? Så de følges ad vel?

Der kommer en del spring her i starten. 12 ugers springet husker jeg som ret slemt.

Jeg fødte 15. Juni
Det er helt vildt så meget der sker med ham i disse dage.. Han efterligner ansigterne så godt han kan og er meget interesseret i at kigge os i øjnene og ansigterne..
Tilgengæld er han EKSTREM pylret (træls hehe).. Men det er jo klart når der sker så meget lige nu med ham..
Det er altså ret sjovt at se på ham når an gerne vil have hele hånden ind i munden.. Der bliver virkelig kæmpet pr sagen hehe..

Hvad gør du mht at ligge på maven? Oliver kan slet slet ikke li det, prøver dog ihærdigt, men det ender i skrigetur HVER gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

pemiro

JonTri skriver:

Han er dygtig! Min er slet ik så bevidst. Hun har altid gnasket hænder, kan lide sin uro og smiler bevidst. Måske jeg skulle pimpe liften lidt... Så ku det være hun ville ligge deri vågen.

Der kommer en del spring her i starten. 12 ugers springet husker jeg som ret slemt.

Jeg fødte 15. Juni
Det er helt vildt så meget der sker med ham i disse dage.. Han efterligner ansigterne så godt han kan og er meget interesseret i at kigge os i øjnene og ansigterne..
Tilgengæld er han EKSTREM pylret (træls hehe).. Men det er jo klart når der sker så meget lige nu med ham..
Det er altså ret sjovt at se på ham når an gerne vil have hele hånden ind i munden.. Der bliver virkelig kæmpet pr sagen hehe..

Hvad gør du mht at ligge på maven? Oliver kan slet slet ikke li det, prøver dog ihærdigt, men det ender i skrigetur HVER gang

Anmeld

30. juli 2012

pemiro

JonTri skriver:

Jeg fødte 15. Juni

Anmeld

30. juli 2012

pemiro

JonTri skriver:

Min venindes dreng fra 12 juni spiser mere ad gangen. Han fik 200 ml da de besøgte os.
Har du overvejet at give lidt mere og så holde længere pause ml måltiderne?

Ja det har jeg for en anden nævnte det også lige, så må jeg hellere prøve..
Men hvordan starter man det lige op? Han vil jo væregodt sulten i starten meget hurtigere :/

Anmeld

30. juli 2012

JonTri

pemiro skriver:

Ja det har jeg for en anden nævnte det også lige, så må jeg hellere prøve..
Men hvordan starter man det lige op? Han vil jo væregodt sulten i starten meget hurtigere :/

Du kan vel trappe op og gi 100, 120 osv... Mme mætter vel også længere end modermælk?

Jeg fødte også den 15.
Hun ligger på min mave...
Til den store købte jeg en skråpude/kilepude i jysk. Den skal findes frem, for den giver dem ekstra tålmodighed!

Du må i jysk og bruge 60 kroner.

Anmeld

30. juli 2012

L&V

pemiro skriver:

Hvordan prøve man det?
Skal jeg bare blive ved at holde flasken i hans mund til han fx har spist 100 ml? Og så kun gi ham 8 flasker?

Ja jeg ville bare lave en rigelig stor flaske også lade ham spise til han ikke ville spise mere også vente på han viste tegn på sult igen også gi ham mad der

Anmeld

30. juli 2012

pemiro

JonTri skriver:

Du kan vel trappe op og gi 100, 120 osv... Mme mætter vel også længere end modermælk?

Jeg fødte også den 15.
Hun ligger på min mave...
Til den store købte jeg en skråpude/kilepude i jysk. Den skal findes frem, for den giver dem ekstra tålmodighed!

Du må i jysk og bruge 60 kroner.

Haner pludselig blevet ekstrem go til at holde hovedet i løbet af de sidste to dage og vil også ligge på maven MEGET længere tid..
Ved ikke lige hvad der sker for ham/i ham, men noget sker der helt sikkert

Anmeld

30. juli 2012

pemiro

Månsson skriver:

Ja jeg ville bare lave en rigelig stor flaske også lade ham spise til han ikke ville spise mere også vente på han viste tegn på sult igen også gi ham mad der

Jeg har fået ham til at spise 100 ml omkring kl halv ti, så fik han 10 ml kl tolv ca (han var ikke rigtig sulten bare pylret - mor her forstod hans tegn forkert ), så omkring kl 15 fik han 140 ml :O STOLT. Og så fik han 90 igen kl ca 18.30.

Så han har da lige sparket røv..

Anmeld

30. juli 2012

L&V

pemiro skriver:

Jeg har fået ham til at spise 100 ml omkring kl halv ti, så fik han 10 ml kl tolv ca (han var ikke rigtig sulten bare pylret - mor her forstod hans tegn forkert ), så omkring kl 15 fik han 140 ml :O STOLT. Og så fik han 90 igen kl ca 18.30.

Så han har da lige sparket røv..

Han var da sulten den bette mand Har du fået lavet sådan en udregning på hvor meget han ska ha i døgnet?

Anmeld

30. juli 2012

pemiro

Månsson skriver:

Han var da sulten den bette mand Har du fået lavet sådan en udregning på hvor meget han ska ha i døgnet?

Jeg har hørt det er 1/6 af vægten?
Det svarer i vores tilfælde til ca 800 ml i døgnet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.