Jeg savner et rigtigt toilet....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2012

Clisolka

MortilCilas skriver:

Mmh lækkert!

Euuuhwwww ja meget 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2012

Clisolka

Til jer der fulgte med i tråden - i torsdags var de 8 uger gået og NU er badeværelset færdigt 

Det var dælme også koldt at sidde udenfor nu = en dejlig forkølelse hos mig  Det er simpelthen SÅ lækkert!! Vi har fået vores soveværelse igen - og samtidigt kan vi nu have Isabellas puslebord stående på badeværelset (var der ikke plads til tidligere). Jeg tænkte på om jeg skulle hænge lidt op ved hendes plads, men jeg tør jo dårligt på de nye vægge 

Prøv lige at se resultatet:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. september 2012

Linsi

Babymor2010 skriver:

Øv, hvor jeg hader at gå på toilettet i et "festivalstoilet" - og så uden dør, men kun med et forhæng 

Som nogle af jer ved, så er vores lejlighed ved at blive renoveret = et STORT rod!! Vi er i mandags flyttet midlertidigt ind i vores stue, og der er ikke meget plads. De ting vi kan undvære er sat ind i vores soveværelse pga. vi kun har en 2 vær. lejlighed. Madrasserne fra sengen er smidt foran vores sofa - så slap vi for at tage hele sengen med, og have lidt mere plads 

Mandag eftermiddag kom vores nye toilet/bad, som skal stå på vores altan i de næste 8 uger mens de renoverer vores badeværelse...

Indtil videre er det gået meget godt med at få Isabella til at sove i stuen. Hun har sin tremmeseng med. Den første aften sov hun dog sent 

Haha lærer man nogensinde at gå på toilettet mens håndværkerne render frem og tilbage i lejligheden? Det er den nye hovedbanegård 

I skal da se et billede af det skønne monstrum 

Jeg priser mig lykkelig over at det ikke er -20 grader udenfor 

åhh gud, jeg kender det der alt for godt! vi havde vandskade oppe på førstesalen i badeværelset. Hvilket var et meget gammelt badeværelse, så det skulle renoveres helt nyt m. gulv fliser osv. Min mand er heldigvis murer så han har lige lavet det på tre uger - splinternyt super lækkert badeværelse. Men imens det stod på var jeg næsten græde færdig.. har tre dage til termin nu, og var SÅ bange for vi ikke nåede at blive færdige. Jeg har måtte køre i to dage til min søster som bor to km væk i en landsby for at komme på wc, det var sku ikk sjovt.. en nat vågnede jeg bare med splinter *kide og måtte tage en spand ned i kælderen og do my buisness..... ævv hvor var det fælt

Anmeld

25. september 2012

Clisolka

Linsi skriver:

åhh gud, jeg kender det der alt for godt! vi havde vandskade oppe på førstesalen i badeværelset. Hvilket var et meget gammelt badeværelse, så det skulle renoveres helt nyt m. gulv fliser osv. Min mand er heldigvis murer så han har lige lavet det på tre uger - splinternyt super lækkert badeværelse. Men imens det stod på var jeg næsten græde færdig.. har tre dage til termin nu, og var SÅ bange for vi ikke nåede at blive færdige. Jeg har måtte køre i to dage til min søster som bor to km væk i en landsby for at komme på wc, det var sku ikk sjovt.. en nat vågnede jeg bare med splinter *kide og måtte tage en spand ned i kælderen og do my buisness..... ævv hvor var det fælt

Ååårh hvis bare vi kunne have fået gjort det på 3 uger - men de er færdige nu  Prøv at læs indlægget lige over dit 

Men ja, det er dælme ikke sjovt mens det står på, men færdigt blev det 

Anmeld

25. september 2012

Linsi

Babymor2010 skriver:

Ååårh hvis bare vi kunne have fået gjort det på 3 uger - men de er færdige nu  Prøv at læs indlægget lige over dit 

Men ja, det er dælme ikke sjovt mens det står på, men færdigt blev det 

gud ja det kan jeg da godt se nu  det er blevet flot.. kan godt li fliserne i kabinen

Anmeld

25. september 2012

jydeinden

Babymor2010 skriver:

Øv, hvor jeg hader at gå på toilettet i et "festivalstoilet" - og så uden dør, men kun med et forhæng 

Som nogle af jer ved, så er vores lejlighed ved at blive renoveret = et STORT rod!! Vi er i mandags flyttet midlertidigt ind i vores stue, og der er ikke meget plads. De ting vi kan undvære er sat ind i vores soveværelse pga. vi kun har en 2 vær. lejlighed. Madrasserne fra sengen er smidt foran vores sofa - så slap vi for at tage hele sengen med, og have lidt mere plads 

Mandag eftermiddag kom vores nye toilet/bad, som skal stå på vores altan i de næste 8 uger mens de renoverer vores badeværelse...

Indtil videre er det gået meget godt med at få Isabella til at sove i stuen. Hun har sin tremmeseng med. Den første aften sov hun dog sent 

Haha lærer man nogensinde at gå på toilettet mens håndværkerne render frem og tilbage i lejligheden? Det er den nye hovedbanegård 

I skal da se et billede af det skønne monstrum 

Jeg priser mig lykkelig over at det ikke er -20 grader udenfor 

nu ved jeg ikke om det "kun" er badeværelse de skal lave, men i såfald at det er, så er de da godt nok langsomme hvis det tager så lang tid

Anmeld

26. september 2012

Clisolka

jydeinden skriver:

nu ved jeg ikke om det "kun" er badeværelse de skal lave, men i såfald at det er, så er de da godt nok langsomme hvis det tager så lang tid

Badeværelset har taget SÅ lang tid  Det er 4 blokke der er i gang samtidigt, så håndværkerne render frem og tilbage i lejlighederne for at lave noget  De er pt. ikke helt færdige, men badeværelset er nu helt færdigt 

Først i dag har vi fået pillet det monstrum ned på altanen  

Anmeld

26. september 2012

Clisolka

Linsi skriver:

gud ja det kan jeg da godt se nu  det er blevet flot.. kan godt li fliserne i kabinen

Ja, dem er jeg også helt vild med 

Anmeld

26. september 2012

jydeinden

Babymor2010 skriver:

Badeværelset har taget SÅ lang tid  Det er 4 blokke der er i gang samtidigt, så håndværkerne render frem og tilbage i lejlighederne for at lave noget  De er pt. ikke helt færdige, men badeværelset er nu helt færdigt 

Først i dag har vi fået pillet det monstrum ned på altanen  

ja der forstår jeg så ikke hvorfor man ikke har valgt at tage det i mindre bidder her var vi 4 lejemål der fik renoveret badeværelse i år, det tog 3 uger, og så var de endda MEGET sløve i betrækket

Anmeld

26. september 2012

Clisolka

jydeinden skriver:

ja der forstår jeg så ikke hvorfor man ikke har valgt at tage det i mindre bidder her var vi 4 lejemål der fik renoveret badeværelse i år, det tog 3 uger, og så var de endda MEGET sløve i betrækket

Det var også i starten planlagt at de kun skulle tage en opgang ad gangen, men lige pludselig blev det lavet om, så der var gang i alle 4 blokke på en gang. En blok blev renoveret udvendigt, en indvendigt osv. 

Nu er de i gang med vores bryggers, vores elevator i opgangen (så Isabella får lært at tælle trapper ) - og så mangler de lige det sidste på vores altan 

Heh arbejdet kunne gøres langt hurtigere her også 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.