Jeg savner et rigtigt toilet....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.765 visninger
29 svar
0 synes godt om
27. juli 2012

Clisolka

Øv, hvor jeg hader at gå på toilettet i et "festivalstoilet" - og så uden dør, men kun med et forhæng 

Som nogle af jer ved, så er vores lejlighed ved at blive renoveret = et STORT rod!! Vi er i mandags flyttet midlertidigt ind i vores stue, og der er ikke meget plads. De ting vi kan undvære er sat ind i vores soveværelse pga. vi kun har en 2 vær. lejlighed. Madrasserne fra sengen er smidt foran vores sofa - så slap vi for at tage hele sengen med, og have lidt mere plads 

Mandag eftermiddag kom vores nye toilet/bad, som skal stå på vores altan i de næste 8 uger mens de renoverer vores badeværelse...

Indtil videre er det gået meget godt med at få Isabella til at sove i stuen. Hun har sin tremmeseng med. Den første aften sov hun dog sent 

Haha lærer man nogensinde at gå på toilettet mens håndværkerne render frem og tilbage i lejligheden? Det er den nye hovedbanegård 

I skal da se et billede af det skønne monstrum 

Jeg priser mig lykkelig over at det ikke er -20 grader udenfor 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2012

MortilCilas

Babymor2010 skriver:

Øv, hvor jeg hader at gå på toilettet i et "festivalstoilet" - og så uden dør, men kun med et forhæng 

Som nogle af jer ved, så er vores lejlighed ved at blive renoveret = et STORT rod!! Vi er i mandags flyttet midlertidigt ind i vores stue, og der er ikke meget plads. De ting vi kan undvære er sat ind i vores soveværelse pga. vi kun har en 2 vær. lejlighed. Madrasserne fra sengen er smidt foran vores sofa - så slap vi for at tage hele sengen med, og have lidt mere plads 

Mandag eftermiddag kom vores nye toilet/bad, som skal stå på vores altan i de næste 8 uger mens de renoverer vores badeværelse...

Indtil videre er det gået meget godt med at få Isabella til at sove i stuen. Hun har sin tremmeseng med. Den første aften sov hun dog sent 

Haha lærer man nogensinde at gå på toilettet mens håndværkerne render frem og tilbage i lejligheden? Det er den nye hovedbanegård 

I skal da se et billede af det skønne monstrum 

Jeg priser mig lykkelig over at det ikke er -20 grader udenfor 

Puha, ja! Det er bedre end ingen ting. Men grænseoverskridende!

Anmeld

27. juli 2012

klmf

Det der er sådan noget jeg har mareridt om om natten. Jeg kan simpelthen have mareridt om at jeg sidder på et toilet og tisser og så opdager jeg sidder lige midt i supermarkedet

Oh skræk oh ve, jeg var flyttet hjem til mine forældre

Anmeld

27. juli 2012

Clisolka

MortilCilas skriver:

Puha, ja! Det er bedre end ingen ting. Men grænseoverskridende!

Haha ja meget grænseoverskridende, men bedre end vi skulle ned i en gård og gå på toilettet sammen med naboer 

Anmeld

27. juli 2012

Clisolka

lotchen skriver:

Det der er sådan noget jeg har mareridt om om natten. Jeg kan simpelthen have mareridt om at jeg sidder på et toilet og tisser og så opdager jeg sidder lige midt i supermarkedet

Oh skræk oh ve, jeg var flyttet hjem til mine forældre

Ooooh ja, mit værste mareridt... Jeg smutter altid lige på toilettet når de holder pause - så kan man godt holde sig  De starter omkring 6.30 tiden, så de slutter heldigvis tidligt 

Vi har 2 misser vi ikke kan slæbe med rundt. Vi har ellers haft muligheden for at blive genhuset, men det ville kæresten ikke være med til = mænd!!! 

Anmeld

27. juli 2012

mpr

Puha det er os om et halvt år krydser fingre for at det ikke er så is koldt som det var i vinters

Men bliver dejligt når det er overstået

Anmeld

27. juli 2012

Clisolka

Chel1992 skriver:

Puha det er os om et halvt år krydser fingre for at det ikke er så is koldt som det var i vinters

Men bliver dejligt når det er overstået

Ja, det bliver godt når det er færdigt  Jeg skal nok krydse fingre for at det ikke bliver så koldt 

Anmeld

27. juli 2012

mpr

Babymor2010 skriver:

Ja, det bliver godt når det er færdigt  Jeg skal nok krydse fingre for at det ikke bliver så koldt 

Hehe mange tak :p

Og håber for jer at jeres badeværelse snart er færdigt så i kan komme ind og sove i jeres soveværelse igen

Anmeld

27. juli 2012

Clisolka

Chel1992 skriver:

Hehe mange tak :p

Og håber for jer at jeres badeværelse snart er færdigt så i kan komme ind og sove i jeres soveværelse igen

Der går ca. 6-7 uger endnu *gaaaaaaab*. Heldigvis starter jeg på arbejde igen på mandag efter 14 dages ferie og Isabella skal i vuggestue - den sidste uges tid har der ikke været til at være indefor i lejligheden  På mandag starter de nemlig med at rive fliserne op i badeværelset, så jeg er glad for at jeg ikke skal være hjemme i den larm 

Anmeld

27. juli 2012

MortilCilas

Babymor2010 skriver:

Haha ja meget grænseoverskridende, men bedre end vi skulle ned i en gård og gå på toilettet sammen med naboer 

Det er det! Puha, håber det går stærkt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.