Jeg savner et rigtigt toilet....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2012

Clisolka

MortilCilas skriver:

Det er det! Puha, håber det går stærkt

Jeg krydser også fingre for at de næste par uger går rigtig stærkt 

Ej, vi havde nogle gutter og se på det i dag, for efter 2-3 min, så var det hele oversvømmet og omkring 10-15 min om at slippe vandet... De troede de ikke på, men da de fik kigget lidt, så var afløbet fuld af store lange sorte hår  "Vi havde renset afløbet inden i fik det op" Yeeeah right... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2012

MortilCilas

Babymor2010 skriver:

Jeg krydser også fingre for at de næste par uger går rigtig stærkt 

Ej, vi havde nogle gutter og se på det i dag, for efter 2-3 min, så var det hele oversvømmet og omkring 10-15 min om at slippe vandet... De troede de ikke på, men da de fik kigget lidt, så var afløbet fuld af store lange sorte hår  "Vi havde renset afløbet inden i fik det op" Yeeeah right... 

Erj hvor KLAMT! Ja klart det er renset inden i fik det! I kan jo ikke fylde det med hår og vel slet ikke sorte på så kort tid!!

Anmeld

28. juli 2012

Clisolka

MortilCilas skriver:

Erj hvor KLAMT! Ja klart det er renset inden i fik det! I kan jo ikke fylde det med hår og vel slet ikke sorte på så kort tid!!

Haha nej ingen af os er mørkhåret, så deeeeeet 

Anmeld

28. juli 2012

mariamiss6

Engang blev jeg lige lidt forelsket i en ny fyr, og havnede hrutigt hjemme hos ham, i hans sommerhus....

Der var INGEN dør i på toilettet.... Det var eddermamer grænseoverskridende at sidde der og skide, når man kun havde været sammen en uges tid lol....

Jeg nægtede at gå på toilettet hvis han ikke skruede op for tv'et..... Og da jeg havde kommet der 14 dages tid, og "boet" der 1 uge, satte han en rigtig dør i

Anmeld

28. juli 2012

Clisolka

mariamiss6 skriver:

Engang blev jeg lige lidt forelsket i en ny fyr, og havnede hrutigt hjemme hos ham, i hans sommerhus....

Der var INGEN dør i på toilettet.... Det var eddermamer grænseoverskridende at sidde der og skide, når man kun havde været sammen en uges tid lol....

Jeg nægtede at gå på toilettet hvis han ikke skruede op for tv'et..... Og da jeg havde kommet der 14 dages tid, og "boet" der 1 uge, satte han en rigtig dør i

Ej det er da også mega grænseoverskridende når ikke man har kendt hinanden længere Ellers kan man vel også altid tænde for bruseren 

Anmeld

28. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Bummelum siger jeg bare! Tror ik jeg ville komme på toilet hvis det var mig. Ka slet ik gå på wc, medmindre der er en låst dør!! Vh stine

Anmeld

28. juli 2012

mariamiss6

Babymor2010 skriver:

Ej det er da også mega grænseoverskridende når ikke man har kendt hinanden længere Ellers kan man vel også altid tænde for bruseren 

Heheheheh ja

Jeg tror nu lige så meget at han satte døren i for sin egen skyld, og ikke fordi jeg pev opg brokkede mig

Der skete nemlig det, at han 2 gange "mistede" sit kondom oppe i mig, og jeg sad og skreg af grin på toilettet, og der var jo ingen dør, mens jeg forsøgte at fiske det ud.... 

Jeg tror han følte et lille knæk på sin mandighed der Så han valgte at sætte en dør i ret så hurtigt....

Anmeld

28. juli 2012

Clisolka

StineW79 skriver:

Bummelum siger jeg bare! Tror ik jeg ville komme på toilet hvis det var mig. Ka slet ik gå på wc, medmindre der er en låst dør!! Vh stine

Jeg har også det "problem", men er nu begyndt at vænne mig til det. Vi har haft det siden i mandags, og man skal jo på toilettet  Det står heldigvis med siden til på altannen, så folk i de andre blokke ikke kan se os - men de kan se en skygge om aftenen, så vi har sat en sort affaldssæk på siden 

Til gengæld kan alle og enhver se os når vi lunter frem og tilbage 

Anmeld

28. juli 2012

Clisolka

mariamiss6 skriver:

Heheheheh ja

Jeg tror nu lige så meget at han satte døren i for sin egen skyld, og ikke fordi jeg pev opg brokkede mig

Der skete nemlig det, at han 2 gange "mistede" sit kondom oppe i mig, og jeg sad og skreg af grin på toilettet, og der var jo ingen dør, mens jeg forsøgte at fiske det ud.... 

Jeg tror han følte et lille knæk på sin mandighed der Så han valgte at sætte en dør i ret så hurtigt....

Haha ej hvor godt! Så kan han lære det 

Anmeld

28. juli 2012

MortilCilas

Babymor2010 skriver:

Haha nej ingen af os er mørkhåret, så deeeeeet 

Mmh lækkert!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.