Dåbssløjfe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2012

Aabye

Kit skriver:

Det vil da være super med Step-by-step billeder

Jeg skal nok lige tage step by step billeder.. Griner.. Går igang med den inden så længe.. Men den bliver lavet uden bånd om maven.. Men båndet til maven er nemt nok.. Det er bare målt efter hvor tyk trunte pige barnet er om maven og så lavet i samme længde (hun skal døbes på søndag) og så er der syet en trykknap på så der ikke kommer en grim knude og så er den syet fast på sløjfen.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2012

Aabye

MelikkazMoar skriver:

fed ide

det minder mig om min datters dåbssløjfe.. den blev bundet af et pink slips..

for på dåbsdagen om morgenen, var sløjfen pist væk (og er det stadig) så der skulle der tænkes kreativt så vi gik i morfars skab og fandt en pink slips som kom om livet på den lille.. og underligt nok var der ingen der bemærkede det

Ej det må jeg lige have et billede af

Anmeld

25. november 2012

MelikkazMoar

Line - med 2 boblinger skriver:

Ej det må jeg lige have et billede af

du får lige et billed af hende sammen med sin oldemor det er der jeg lige har på computeren hvor det er tydeligst

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. november 2012

Aabye

MelikkazMoar skriver:

du får lige et billed af hende sammen med sin oldemor det er der jeg lige har på computeren hvor det er tydeligst

OLDEMOR!??!.. Hun ligner ikke en oldemor.. Hold op hun ser ung og frisk ud... 

Og ja.. Kreativt må man da sige at i har tænkt.. Jeg var nok ikke kommet så langt som til at bruge et slips.. griner.. Jeg var nok ca gået i stå lige der hvor det gik op for mig at sløjfen manglede.. 

Anmeld

26. november 2012

MelikkazMoar

Line - med 2 boblinger skriver:

OLDEMOR!??!.. Hun ligner ikke en oldemor.. Hold op hun ser ung og frisk ud... 

Og ja.. Kreativt må man da sige at i har tænkt.. Jeg var nok ikke kommet så langt som til at bruge et slips.. griner.. Jeg var nok ca gået i stå lige der hvor det gik op for mig at sløjfen manglede.. 

ja jeg panikkede også helt vildt, men jeg ville ikke at hun slet ikke skulle have en sløjfe.. så måtte jeg være kreativ

ja det er hendes ene oldemor hun har 3.. og en tip oldemor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.