Dåbssløjfe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2012

Aabye

Caroline86 skriver:

husk at lægge billede ind så jeg kan se resultatet

Det skal jeg se om jeg kan huske.. Hjernen fungere ikke alt for godt lige pt.. :p haha
Og skal lige ha købt lidt bånd.. :p Men skal nok lige se om ikke jeg husker det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Line - med Bobben skriver:

Ja jeg er tidligt ude.. Nr 2 er ikke engang født endnu.. Men jeg kan altså godt lide at være ude i god tid..

Jeg er på jagt efter en lime grøn dåbs sløjfe.. Dette kan jeg IKKE finde så det ender jo nok med at jeg kaster mig ud i projekt: "lav-din-egen-dåbssløjfe"..

But how to do it??
Den må jo gerne være pæ, så det der med bare at binde en "snørrebånds sløjfe" om livet på knægten duer IKKE..
Er der nogen der har lavet dåbssløjfe selv og som vil vise og fortælle? Synes jeg har goooooooglet løs... Kan INTET finde.. Kun folk der vil have 200 kr for at lave en, og det vil jeg altså ikke gi.. :/

jeg gjorde det at jeg tog et dånd i 2 breder hvor jeg follede 2 buer og brugte så det lidt smallere bånd til at samle sløjfen på midten så der kom en pæn sløjte og nogle lange bånd. for det hele holdte sammen syede jeg med snor en sikkerhedsnål fast på bagsiden så den kunne sættes på kjolen
håber det giver en lille forståelse. kan nemlig ikke komme til den så jeg kan tage billeder af det.

Anmeld

25. november 2012

Aabye

Bum Bum... Ja.. Så nærmer tiden sig og lovede at smide et billede op af hvad jeg fik kreeret.. 

Den er dog til min venindes pige da jeg ikke har lavet den til min egen dreng endnu.. 

Men her kommer billedet:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. november 2012

christina92

Line - med 2 boblinger skriver:

Bum Bum... Ja.. Så nærmer tiden sig og lovede at smide et billede op af hvad jeg fik kreeret.. 

Den er dog til min venindes pige da jeg ikke har lavet den til min egen dreng endnu.. 

Men her kommer billedet:

Den er da blevet MEGA fin!!!!!! super flot

Anmeld

25. november 2012

Kit

Den er mega flot - godt abejde.

Vil du dele "opskriften"?

Vedhæftet er af egen kreation til datterens dåb, men forhåbentlig skal jeg lave i andre farver i fremtiden

Anmeld

25. november 2012

Misscbn

Ja jeg er tidligt ude.. Nr 2 er ikke engang født endnu.. Men jeg kan altså godt lide at være ude i god tid..

Jeg er på jagt efter en lime grøn dåbs sløjfe.. Dette kan jeg IKKE finde så det ender jo nok med at jeg kaster mig ud i projekt: "lav-din-egen-dåbssløjfe"..

But how to do it??
Den må jo gerne være pæ, så det der med bare at binde en "snørrebånds sløjfe" om livet på knægten duer IKKE..
Er der nogen der har lavet dåbssløjfe selv og som vil vise og fortælle? Synes jeg har goooooooglet løs... Kan INTET finde.. Kun folk der vil have 200 kr for at lave en, og det vil jeg altså ikke gi.. :/

Her er min jeg lavede til min søn

med lyseblå og mørkeblå

Anmeld

25. november 2012

Maja_4000

Jeg bandt "bare" en sløjfe

Anmeld

25. november 2012

Aabye

Kit skriver:

Den er mega flot - godt abejde.

Vil du dele "opskriften"?

Vedhæftet er af egen kreation til datterens dåb, men forhåbentlig skal jeg lave i andre farver i fremtiden

Ville rigtig gerne dele opskriften.. Men ved ikke helt hvordan jeg skal forklare det.. :p griner.. Må tage billeder undervejs af den næste.. hihi

Anmeld

25. november 2012

Kit

Ville rigtig gerne dele opskriften.. Men ved ikke helt hvordan jeg skal forklare det.. :p griner.. Må tage billeder undervejs af den næste.. hihi

Det vil da være super med Step-by-step billeder

Anmeld

25. november 2012

MelikkazMoar

But how to do it??

fed ide

det minder mig om min datters dåbssløjfe.. den blev bundet af et pink slips..

for på dåbsdagen om morgenen, var sløjfen pist væk (og er det stadig) så der skulle der tænkes kreativt så vi gik i morfars skab og fandt en pink slips som kom om livet på den lille.. og underligt nok var der ingen der bemærkede det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.