Dåbssløjfe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.815 visninger
24 svar
0 synes godt om
26. juli 2012

Aabye

Ja jeg er tidligt ude.. Nr 2 er ikke engang født endnu.. Men jeg kan altså godt lide at være ude i god tid..

Jeg er på jagt efter en lime grøn dåbs sløjfe.. Dette kan jeg IKKE finde så det ender jo nok med at jeg kaster mig ud i projekt: "lav-din-egen-dåbssløjfe"..

But how to do it??
Den må jo gerne være pæ, så det der med bare at binde en "snørrebånds sløjfe" om livet på knægten duer IKKE..
Er der nogen der har lavet dåbssløjfe selv og som vil vise og fortælle? Synes jeg har goooooooglet løs... Kan INTET finde.. Kun folk der vil have 200 kr for at lave en, og det vil jeg altså ikke gi.. :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

Aabye

Den røg godt nok hurtigt ned

Anmeld

31. juli 2012

MorDk

Hmm jeg har tænkt det samme....

Nu venter vi en lille pige. Men jeg har tænkt mig at lave sløjfen som en sommerfugl... (som jeg køber færdig) og så binder jeg lille og lyserøde tynde bånd på.... Tror faktisk det bliver rigtig fint og anderledes... ♥

Anmeld

31. juli 2012

Aabye

MorDk skriver:

Hmm jeg har tænkt det samme....

Nu venter vi en lille pige. Men jeg har tænkt mig at lave sløjfen som en sommerfugl... (som jeg køber færdig) og så binder jeg lille og lyserøde tynde bånd på.... Tror faktisk det bliver rigtig fint og anderledes... ♥

Det var ellers en fin ide.. Den med sommerfuglen dur dog ikke til en dreng.. :p hihi

Anmeld

3. august 2012

MorDk

Line - med Bobben skriver:

Det var ellers en fin ide.. Den med sommerfuglen dur dog ikke til en dreng.. :p hihi

Nej det har du ret i *S*

Anmeld

5. august 2012

MorDk

Caroline86 skriver:

hvad med at lave sådan én her?

http://hendesverden.dk/handarbejdsskolen/Handarbejdsskolen-A-N/Bandskolen/3-dobbelt-slojfe/

Ejjj hvor er den søøøød *S*

Anmeld

5. august 2012

Linda-M

Jeg har desværre ikke noget svar, men tråden har da fået mig til at tænke.

Jeg troede egentlig bare man bandt et bånd om livet på de små.... men det gør man åbenbart ikke

Jeg følger lige med...

Anmeld

5. august 2012

Aabye

Caroline86 skriver:

hvad med at lave sådan én her?

http://hendesverden.dk/handarbejdsskolen/Handarbejdsskolen-A-N/Bandskolen/3-dobbelt-slojfe/

Ej ja den kunne være fin.. Det vil jeg prøve

Anmeld

6. august 2012

Caroline86

Line - med Bobben skriver:

Ej ja den kunne være fin.. Det vil jeg prøve

husk at lægge billede ind så jeg kan se resultatet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.