Må hun godt nægte at give os en henvisning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2012

Kay

grinny skriver:

Nej det mener jeg heller ikke at hun skal bestemme. Som skrevet har vi prøvet siden marts 2010, det er alligevel 2½ år snart så vil gerne videre i systemet

kan jeg godt forstå

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Kay skriver:

mener forresten der er noget om at her snart er der lands dækkende frit læge skift... så man ik selv skal betale for det... du kan prøve at undersøge det med borgerservice... for normalt koster det lidt at skifte læge men en gang om året... mener det er i starten af september... der der frit lægehus skift...

Mener også at det er i september man kan skifte læge gratis

Anmeld

26. juli 2012

pastry26

grinny skriver:

Ja vores læge? Vi har gået i Næstved men stoppede fordi vi ikke var kommet et skridt videre, vi gik der ca. et år. 

Nu ville vi så gerne begynde i Køge, men vi må ikke få en henvisning fordi det er for dyrt og jeg var stadig ung sagde hun.

Vi har prøvet siden marts 2010 vil gerne snart videre

Som udganfspunkt, så synes jeg din læge burde henvise dig, for at finde ud af om du overhovedet har passage i dine æggeledere.. Altså, selvom man er 24 så kan man da godt have det!!?

Og så synes jeg ikke hun skal bestemme hvem der er parate eller ej til at få børn. Når man er henvist, så går der jo også lige et stykke tid før man får et barn ud af det. Nogle må jo kæmpe i flere år. 

Synes hun er lidt gammeldags. 

Anmeld

26. juli 2012

grinny

pastry26 skriver:

Som udganfspunkt, så synes jeg din læge burde henvise dig, for at finde ud af om du overhovedet har passage i dine æggeledere.. Altså, selvom man er 24 så kan man da godt have det!!?

Og så synes jeg ikke hun skal bestemme hvem der er parate eller ej til at få børn. Når man er henvist, så går der jo også lige et stykke tid før man får et barn ud af det. Nogle må jo kæmpe i flere år. 

Synes hun er lidt gammeldags. 

Ja, og det er nemlig de undersøgelser som jeg ikke har fået i Næstved og derfor stoppede vi der. I Næstved tog hun en blodprøve for at se om jeg havde for mange mandlige hormoner - hvilket jeg ikke, og så har hun scannet mig indvendigt for at se om jeg dannede æg.

Har en veninde som har været det hele igennem og hun har snakket noget om noget væske for at se om der er passage? 

Da vi skulle have en henvisning første gang fik vi den uden problemer (det var en anden læge).

Er bare træt af modstand hele tiden, min drøm har altid været at få børn inden jeg blev 25, den drøm tror jeg desværre ikke jeg kan opnå nu  og slet ikke når andre mennesker kan bestemme det!

Anmeld

28. juli 2012

Nessie

grinny skriver:

Ja det er en stor magt  

Men ved bare ikke om det er rigtigt det hun siger når nu vi har været hos en gynækolog?

Vi kom bare aldrig videre end en blodprøve og en masse scanninger indvendigt 

Jeg synes du skal gå op til hende igen, og forklare at I altså har prøvet i over 2 år, og det er bedre at komme i gang med udredning hurtigst muligt.

Kvinders æg bliver hurtigt af dårligere kvalitet, mener allerede det er fra 25 års alderen, så jo hurtigere man kommer videre i systemet jo bedre.

Held og lykke til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.