Må hun godt nægte at give os en henvisning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.535 visninger
24 svar
0 synes godt om
26. juli 2012

grinny

Ja vores læge? Vi har gået i Næstved men stoppede fordi vi ikke var kommet et skridt videre, vi gik der ca. et år. 

Nu ville vi så gerne begynde i Køge, men vi må ikke få en henvisning fordi det er for dyrt og jeg var stadig ung sagde hun.

Vi har prøvet siden marts 2010 vil gerne snart videre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

Mariajny

grinny skriver:

Ja vores læge? Vi har gået i Næstved men stoppede fordi vi ikke var kommet et skridt videre, vi gik der ca. et år. 

Nu ville vi så gerne begynde i Køge, men vi må ikke få en henvisning fordi det er for dyrt og jeg var stadig ung sagde hun.

jeg ved virkelig intet om det. men ville ikke smutte forbi, uden at give dig en og ønske jer alt mulig held og lykke

Anmeld

26. juli 2012

Holbæktrunten

grinny skriver:

Det tror jeg faktisk ikke hun må, når der er gået det famøse år... Ellers må i skifte læge...

Anmeld

26. juli 2012

Nessie

Det ved jeg faktisk ikke om hun må, men sikke da en magt at sidde og udøve

Tror jeg ville skifte læge.

Prøv evt. en anden gynækolog, og fortæl historien dér.

At man er ung er jo ikke ensbetydende med at man har lyst og styrke til at prøve og prøve i årevis. Nu har I jo prøvet så længe, så skal I da videre i systemet.

Held og lykke.

Anmeld

26. juli 2012

tarkoflen

Jeg tror godt nok jeg ville skifte læge, hun skal da ikke være dommer over, om l er for unge til at komme i behandling! I har selv prøvet i et år, og det er jo "kriteriet"!

Har din kæreste en god læge, for så var det måske en mulighed at flytte til hans læge?

Jeg håber l får den hjælp l skal bruge!

Stort

Anmeld

26. juli 2012

Kay

grinny skriver:

nej det må hun ikke... jeg undersøgte det da jeg fandt ud af jeg havde pco og da var jeg 20... ikke fordi jeg ville havde børn der... men fordi jeg ville være sikker på at jeg ville kunne få en henvisning når jeg ville havde et barn...

da jeg blev henvist var jeg 23... fyldte 24 en måned efter...

Anmeld

26. juli 2012

Miin'Baby'Mus

grinny skriver:

Jeg er 23 og jeg fik da en henvisning. Men mange læger har vidt forskellige meninger om hvad de syntes er ok, hvilket jeg slet ikke syntes er i orden.

Mange siger også at man skal skrue bissen på overfor sin læge, jeg valgte selv helt at bytte min daværende læge ud og hovsa så fik jeg lov til det hele.

Håber i finder du af det

Anmeld

26. juli 2012

grinny

Nessie skriver:

Det ved jeg faktisk ikke om hun må, men sikke da en magt at sidde og udøve

Tror jeg ville skifte læge.

Prøv evt. en anden gynækolog, og fortæl historien dér.

At man er ung er jo ikke ensbetydende med at man har lyst og styrke til at prøve og prøve i årevis. Nu har I jo prøvet så længe, så skal I da videre i systemet.

Held og lykke.

Ja det er en stor magt  

Men ved bare ikke om det er rigtigt det hun siger når nu vi har været hos en gynækolog?

Vi kom bare aldrig videre end en blodprøve og en masse scanninger indvendigt 

Anmeld

26. juli 2012

grinny

Babymamma skriver:

Jeg er 23 og jeg fik da en henvisning. Men mange læger har vidt forskellige meninger om hvad de syntes er ok, hvilket jeg slet ikke syntes er i orden.

Mange siger også at man skal skrue bissen på overfor sin læge, jeg valgte selv helt at bytte min daværende læge ud og hovsa så fik jeg lov til det hele.

Håber i finder du af det

Overvejer også at bytte hende ud 

Hun sagde bare helt koldt "nej du er jo fra 88 du behøver det ikke" jeg så sådan her ud 

Anmeld

26. juli 2012

grinny

Kay skriver:

nej det må hun ikke... jeg undersøgte det da jeg fandt ud af jeg havde pco og da var jeg 20... ikke fordi jeg ville havde børn der... men fordi jeg ville være sikker på at jeg ville kunne få en henvisning når jeg ville havde et barn...

da jeg blev henvist var jeg 23... fyldte 24 en måned efter...

Heller ikke hvis man har været ved en anden gynækolog?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.