Må hun godt nægte at give os en henvisning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2012

grinny

tarkoflen skriver:

Jeg tror godt nok jeg ville skifte læge, hun skal da ikke være dommer over, om l er for unge til at komme i behandling! I har selv prøvet i et år, og det er jo "kriteriet"!

Har din kæreste en god læge, for så var det måske en mulighed at flytte til hans læge?

Jeg håber l får den hjælp l skal bruge!

Stort

Vi har desværre samme læge. Men overvejer virkelig at skifte hende ud! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

Kay

grinny skriver:

Heller ikke hvis man har været ved en anden gynækolog?

nej for henvisningen til den gynekolog udløber jo... så den skulle alligevel havde været fornyet...

skift læge det er mit bedste råd...

Anmeld

26. juli 2012

Kay

grinny skriver:

Vi har desværre samme læge. Men overvejer virkelig at skifte hende ud! 

mener forresten der er noget om at her snart er der lands dækkende frit læge skift... så man ik selv skal betale for det... du kan prøve at undersøge det med borgerservice... for normalt koster det lidt at skifte læge men en gang om året... mener det er i starten af september... der der frit lægehus skift...

Anmeld

26. juli 2012

Miin'Baby'Mus

grinny skriver:

Overvejer også at bytte hende ud 

Hun sagde bare helt koldt "nej du er jo fra 88 du behøver det ikke" jeg så sådan her ud 

Hun skal bare tie stille skal hun  Enten så siger du noget til hende eller så finder du en anden lægem - det kan nok ikke gøres anderledes 

Anmeld

26. juli 2012

grinny

Kay skriver:

nej for henvisningen til den gynekolog udløber jo... så den skulle alligevel havde været fornyet...

skift læge det er mit bedste råd...

Ej så bliver jeg altså nød til at skifte hende ud! Det kan hun da ikke være bekendt!

Anmeld

26. juli 2012

grinny

Babymamma skriver:

Hun skal bare tie stille skal hun  Enten så siger du noget til hende eller så finder du en anden lægem - det kan nok ikke gøres anderledes 

Tror bare jeg skifter hende ud, er virkelig dårlig til at konfrontere folk 

Anmeld

26. juli 2012

grinny

Kay skriver:

mener forresten der er noget om at her snart er der lands dækkende frit læge skift... så man ik selv skal betale for det... du kan prøve at undersøge det med borgerservice... for normalt koster det lidt at skifte læge men en gang om året... mener det er i starten af september... der der frit lægehus skift...

Okay, det vil jeg lige tjekke ud så Mange tak

Anmeld

26. juli 2012

Kay

grinny skriver:

Ej så bliver jeg altså nød til at skifte hende ud! Det kan hun da ikke være bekendt!

enig... hun skal da slet ik bestemme hvornår i skal hendvises... desuden kan det jo tage lang tid at blive udredt og finde frem til hvilken behandling og så videre... der gik 6 måneder fra jeg blev henvist til vi var klar til behandling... og så er det jo ik sikkert hvor lang tid det tager med behandlingen... og jo yngre kvinden er jo lettere siger de jo...

Anmeld

26. juli 2012

grinny

Kay skriver:

enig... hun skal da slet ik bestemme hvornår i skal hendvises... desuden kan det jo tage lang tid at blive udredt og finde frem til hvilken behandling og så videre... der gik 6 måneder fra jeg blev henvist til vi var klar til behandling... og så er det jo ik sikkert hvor lang tid det tager med behandlingen... og jo yngre kvinden er jo lettere siger de jo...

Nej det mener jeg heller ikke at hun skal bestemme. Som skrevet har vi prøvet siden marts 2010, det er alligevel 2½ år snart så vil gerne videre i systemet

Anmeld

26. juli 2012

Miin'Baby'Mus

grinny skriver:

Tror bare jeg skifter hende ud, er virkelig dårlig til at konfrontere folk 

Hehe så gør du det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.