Vores kærlighedsbarn skriver:
Hej de damer 
Hvad gør i hvad angår aftenaftaler? Vi har et barn på snart et år og jeg har undgået at være ude efter klokken 18:00 med det, da det enten bliver enormt pylret, sulten og alt muligt andet. Og det jo ikke direkte fordi vi kan tage aftensmad med til vores barn og lave det ude ved vores vennepar. Jeg synes simpelthen der er så mange ting der spiller ind, især når vores trold bliver træt.
Vi skal til Grillaften hos et vennepar i aften, men overvejer at skippe det pga vores barn søvnrytme og madrytme.
Hejsa.
På en måde forstår jeg dig så ganske udemærket

Har 5 børn,hvoraf den ene bare var drøn besværlig at have med ude om aftenen. Han kunne ikke finde ro, og sove andre steder end hjemme i vante rammer, ikke engang i hans egen barnevogn.
Og hvis vi alligevel tog ham med (PGA hva mon andre folk tænker, hvis vi altid siger nej) ....ja så var fanden løs. Selvom han under normale omstændigheder havde et godt sovehjerte, ja så kunne han bare ikke finde ud af at falde i søvn når vi så endelig kom hjem. Hvilket i sidste ende resulterede i en meget træt og frustreret lille dreng dagen efter.
Og vil da lige tilføje,at hvis familie og venner ik kan klare et afbud til de sene arrangementer, ja så siger det da vist mere om dem, end om dig som forælder

Gør hvad du føler er bedst for jer og jeres barn. Du ved alligevel bedst hvad dit barn kan tåle af påvirkninger, stol på din beslutning og stå fast

Knus
Anmeld