Her har det heller aldrig været noget problem.
Jeg synes man skal passe på med at opgive at have et liv ud over det at være forældre.
Hvorfor kan du ikke tage noget med til dit barn??
Før Freja for alvor begyndte at spise med af vores mad, havde jeg da bare lavet noget mos (eller hvad hun nu skulle have) hjemmefra, som så bare skulle varmes. Nu kan jeg stadig finde på det, hvis man skal have et eller andet, som jeg ikke synes hun kan spise med af. Men som regel spiser hun bare med sammen med vi andre.
Når det bliver hendes sengetid bliver hun puttet i barnevognskassen eller hvis det er hjemme ved bedsteforældrene, så i weekendseng, som det har. Nogle gange har vi overnattet, og ellers tager vi hende over i autostolen og kører hjem. Som regel vågner hun lidt op når hun kommer over, men falder så i søvn i bilen igen, og registrerer ikke at hun bliver lagt over i sin egen seng. 
Jeg har helt fra starten sagt at jeg ikke ville isolere mig hjemme, for det tror jeg ikke på der kommer noget godt ud af. Det kræver lidt planlægning, fordi man skal have ret mange ting med, men ellers har det som sagt aldrig været et problem. Og Freja HYGGER sig når vi er ude. 
Anmeld