Sig lige det stopper! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2012

HeidiØ

AndreasMor84 skriver:

"Skønt" at høre.. så er han ikke den eneste.. pyhh det har været hårdt. I sidste uge nægtede han at sidde i autostol OG klapvogn.. ikke fedt når man er på ferie

Ej, sjovt du sir det, sådan har William det også .. der skal bare ske noget konstant så sådan en autostol er bare lort .. vi var lige på sjælland, for hulan en lang tur.

Ej, hvor træls det lige er under ferien :/ Øv osse.

Vi må lige skrives sammen i pb når der er frustrerende perioder, nu hvor de er på samme alder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2012

AndreasMor84

HeidiØ skriver:

Ej, sjovt du sir det, sådan har William det også .. der skal bare ske noget konstant så sådan en autostol er bare lort .. vi var lige på sjælland, for hulan en lang tur.

Ej, hvor træls det lige er under ferien :/ Øv osse.

Vi må lige skrives sammen i pb når der er frustrerende perioder, nu hvor de er på samme alder

Ja vores 4 timers tur fra Sverige var et helved Og han plejer ellers at elske at køre bil da vi ofte kører til Jylland jo

Anmeld

25. juli 2012

HeidiØ

AndreasMor84 skriver:

Ja vores 4 timers tur fra Sverige var et helved Og han plejer ellers at elske at køre bil da vi ofte kører til Jylland jo

Argh!

ja, nemlig, bilture plejer at være et hit

Anmeld

25. juli 2012

AndreasMor84

HeidiØ skriver:

Argh!

ja, nemlig, bilture plejer at være et hit

Er han også "kræsen" for tiden?

Anmeld

25. juli 2012

HeidiØ

AndreasMor84 skriver:

Er han også "kræsen" for tiden?

Ikke mere Der har lige været en uges tid for et stykke tid siden, men nu spiser han alt igen Til gengæld spytter han ofte mad ud.. Og havregøden presser han sån ud igen gennem læberne. Klammo

Anmeld

25. juli 2012

AndreasMor84

HeidiØ skriver:

Ikke mere Der har lige været en uges tid for et stykke tid siden, men nu spiser han alt igen Til gengæld spytter han ofte mad ud.. Og havregøden presser han sån ud igen gennem læberne. Klammo

Hihi ja her putter han det i munden og tykker lige en gang og tager så maden ud igen og laver ansigt.. og så ryger det måske ind igen eller på gulvet.. haha..

Anmeld

25. juli 2012

HeidiØ

AndreasMor84 skriver:

Hihi ja her putter han det i munden og tykker lige en gang og tager så maden ud igen og laver ansigt.. og så ryger det måske ind igen eller på gulvet.. haha..

Hehe! Lømler

Anmeld

25. juli 2012

Nessie

Hvor "hyggeligt"

Kan kun sige at det kommer igen i perioder
Daniel kunne vist ikke tåle at holde ferie med os, han er blevet totalt mor-syg ...... igen

Anmeld

25. juli 2012

smokin

Malou har heldigvis aldrig gjort det ;-) 

Anmeld

25. juli 2012

Clisolka

HeidiØ skriver:

Perioden hvor der konstant hænger en baby i dit bukseben!! Sig det stopper snart! .. 10½ mdr er alderen pt.

Jeg går 4 skridt, William kravler efter, rejser sig op af mit ben.. jeg går 4 skridt den anden vej, William rejser sig og står og holder i benet igen. Jeg sætter mig på en stol - William kommer og rejser sig op af stolen. Og det er ikke fordi han bare står.. han brokker sig lidt over at jeg bare står!

Frustrerende!  Sødt han er glad for sin mor, meeeeeen!!

Den periode sprang vi over herhjemme - nu gør hun det for sjov i stedet for når hun kommer løbende. Jeg føler med dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.