Sig lige det stopper! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2012

AndreasMor84

Andreas gør det samme.. samtidig indikerer han at han vil op og man tager ham op. Så går der 2 sek. og han vil ned og så kan vi begynde forfra
Nogle gange er det lidt frustrende især hvis man fx. skal lave mad og man er alene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2012

HeidiØ

AndreasMor84 skriver:

Andreas gør det samme.. samtidig indikerer han at han vil op og man tager ham op. Så går der 2 sek. og han vil ned og så kan vi begynde forfra
Nogle gange er det lidt frustrende især hvis man fx. skal lave mad og man er alene

ååh ha ja, det er bare sån en hel dags leg Kan se vores drenge er født samme dag .. så følges de nok ad. Rart at vide vi er fler

Anmeld

25. juli 2012

MaybeBaby

HeidiØ skriver:

Perioden hvor der konstant hænger en baby i dit bukseben!! Sig det stopper snart! .. 10½ mdr er alderen pt.

Jeg går 4 skridt, William kravler efter, rejser sig op af mit ben.. jeg går 4 skridt den anden vej, William rejser sig og står og holder i benet igen. Jeg sætter mig på en stol - William kommer og rejser sig op af stolen. Og det er ikke fordi han bare står.. han brokker sig lidt over at jeg bare står!

Frustrerende!  Sødt han er glad for sin mor, meeeeeen!!

Det kunne jeg have skrevet! Ih, jeg føler slet ikke vi har ferie Tristan og jeg. Eller Tristan gør nok, men dette er super frustrerende. Man kan jo intet. Når man laver mad især, hænger han lige dér... igen igen!
Er jeg en frygtelig mor, når jeg siger, at jeg glæder mig til at mine forældre kommer herned en hel uge fra på søndag fordi jeg ikke kunne få ferie i Tristans sidste ferieuge! Selv når manden er hjemme er det mor mor mor. Fantastisk oftest, men ikke to uger 24/7

Anmeld

25. juli 2012

TbCp

Det er jo sådan lige omkring den alder de har seperationsangst, så han er nok bange for at du "forlader" ham men ja ind imellem er der bare nogle strenge perioder hvor man hiver sig i håret. Heldigvis er det Kun perioder og de går over igen ....

Hilsen Tina - som lige har haft 3 uger med baby der ikke ville andet end at hænge på arm

Anmeld

25. juli 2012

Mettefpigen

Hahaha :-) her sker set lun hvis han keder sig, er træt eller hvis jeg har mad i hænderne ;-) haha

Anmeld

25. juli 2012

AndreasMor84

HeidiØ skriver:

ååh ha ja, det er bare sån en hel dags leg Kan se vores drenge er født samme dag .. så følges de nok ad. Rart at vide vi er fler

Åh ja bare med 13 timers forskel ... har din dreng også været mere pylleret end normalt i den seneste tid?

Anmeld

25. juli 2012

HeidiØ

MaybeBaby skriver:

Det kunne jeg have skrevet! Ih, jeg føler slet ikke vi har ferie Tristan og jeg. Eller Tristan gør nok, men dette er super frustrerende. Man kan jo intet. Når man laver mad især, hænger han lige dér... igen igen!
Er jeg en frygtelig mor, når jeg siger, at jeg glæder mig til at mine forældre kommer herned en hel uge fra på søndag fordi jeg ikke kunne få ferie i Tristans sidste ferieuge! Selv når manden er hjemme er det mor mor mor. Fantastisk oftest, men ikke to uger 24/7

Eeeeej Mette, tak tak tak! Jeg føler mig ligesådan når man alligevel glæder sig en smuletil dp'eren ik har mere ferie hehe!

Tænk at de er så glade for os! Det er også lidt sødt MEN! Der er grænser!

Anmeld

25. juli 2012

HeidiØ

AndreasMor84 skriver:

Åh ja bare med 13 timers forskel ... har din dreng også været mere pylleret end normalt i den seneste tid?

Hvor hyggeligt!

JA! For dælen da.. det må man sige! Han er altid glad.. men for tiden er der ikke langt fra brok til glæde

Anmeld

25. juli 2012

HeidiØ

TbCp skriver:

Det er jo sådan lige omkring den alder de har seperationsangst, så han er nok bange for at du "forlader" ham men ja ind imellem er der bare nogle strenge perioder hvor man hiver sig i håret. Heldigvis er det Kun perioder og de går over igen ....

Hilsen Tina - som lige har haft 3 uger med baby der ikke ville andet end at hænge på arm

Åh ja, det må ma trøste sig med. Og at man glemmer perioderne meget hurtigt igen, skal man osse huske

Puha, nogle bøffer du får så!

Anmeld

25. juli 2012

AndreasMor84

HeidiØ skriver:

Hvor hyggeligt!

JA! For dælen da.. det må man sige! Han er altid glad.. men for tiden er der ikke langt fra brok til glæde

"Skønt" at høre.. så er han ikke den eneste.. pyhh det har været hårdt. I sidste uge nægtede han at sidde i autostol OG klapvogn.. ikke fedt når man er på ferie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.