Sig lige det stopper! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.714 visninger
31 svar
0 synes godt om
25. juli 2012

HeidiØ

Perioden hvor der konstant hænger en baby i dit bukseben!! Sig det stopper snart! .. 10½ mdr er alderen pt.

Jeg går 4 skridt, William kravler efter, rejser sig op af mit ben.. jeg går 4 skridt den anden vej, William rejser sig og står og holder i benet igen. Jeg sætter mig på en stol - William kommer og rejser sig op af stolen. Og det er ikke fordi han bare står.. han brokker sig lidt over at jeg bare står!

Frustrerende!  Sødt han er glad for sin mor, meeeeeen!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2012

Maja_4000

Caroline er 19 måneder og hun gør det stadig engang imellem

Anmeld

25. juli 2012

HeidiØ

Maja_4000 skriver:

Caroline er 19 måneder og hun gør det stadig engang imellem

Engang imellem er vel også bedre end konstant.. altså jeg mener.. KONSTANT Ingen leg selv. Bare bukseben!!

Anmeld

25. juli 2012

Maja_4000

HeidiØ skriver:

Engang imellem er vel også bedre end konstant.. altså jeg mener.. KONSTANT Ingen leg selv. Bare bukseben!!

Haha Tror du ikke bare det er fordi han har fundet ud af , at han kan ?

Anmeld

25. juli 2012

HeidiØ

Maja_4000 skriver:

Haha Tror du ikke bare det er fordi han har fundet ud af , at han kan ?

Jo det er det jo nok .. men er liiiiige nødt til at ha bekræftet jeg på et tidspunkt indenfor overskuelig fremtid kan gå 4 skridt uden en baby i buksebenene

Anmeld

25. juli 2012

MorDk

Husker det! Bassen var omkring samme alder men det varede fra han var mellem 8-11 mdr. Det var ret press... pyyyyyh! Men det går over.... men så er der andre ting der "overtager" det lille "monster" *S* Ak ja de kære unger ♥

Anmeld

25. juli 2012

HeidiØ

MorDk skriver:

Husker det! Bassen var omkring samme alder men det varede fra han var mellem 8-11 mdr. Det var ret press... pyyyyyh! Men det går over.... men så er der andre ting der "overtager" det lille "monster" *S* Ak ja de kære unger ♥

Arh godt

Hehe ja, det er det "sjove" ved det .. Lige når man er i de perioder så er det bare "aaaaargh" (tit ihvertfald) Men når det så er ovre, så glemmer man! Fordel! Hehe

Anmeld

25. juli 2012

MorDk

HeidiØ skriver:

Arh godt

Hehe ja, det er det "sjove" ved det .. Lige når man er i de perioder så er det bare "aaaaargh" (tit ihvertfald) Men når det så er ovre, så glemmer man! Fordel! Hehe

JA det ER nemlig en foredel. Ellers ventede sgu heller ikke en lillesøster nu... HAHA... MAN glemmer heldigvis hurtigt *S*

Anmeld

25. juli 2012

HeidiØ

MorDk skriver:

JA det ER nemlig en foredel. Ellers ventede sgu heller ikke en lillesøster nu... HAHA... MAN glemmer heldigvis hurtigt *S*

Haha NEJ nemlig

Ih altså hvor er du heldig med en af hvert køn! SKØNT!

Anmeld

25. juli 2012

MorDk

HeidiØ skriver:

Haha NEJ nemlig

Ih altså hvor er du heldig med en af hvert køn! SKØNT!

TAK! ja jeg føler mig også rigtig heldig *S*
Glæder mig SÅ meget til at møde hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.