søger en forklaring.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2012

TeamRocket

Haha, sådan en er der også på min.. Og den ene dag har hendes datter den bedste far og hun elsker manden over alt- og den næste skal han bare dø ud af deres liv. Og de kan have to årsdag for 3 uger efter at fejre tre årsdag det er så grinern og når man spørg ind til det bliver man da bare slettet og ansøgt ugen efter Men jaja, jeg er en sucker for sladder. Jeg sidder seriøst og tripper med popcorn og cola og sluger det rådt når de rigtig går igang- manden er jo ikke bedre. haha..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2012

Lullaby

Schonert skriver:

ser TIT det her på facebook . håber godt nogen kan giv en forklaring på hvorfor jeg ikke helt forstår .. 

Mandag - har verdens bedste kæreste, elsker dig skat.

Tirsdag - fra i forhold til singel. Han er bare et svin. 

Onsdag - jeg har fortrydt alt de månder jeg har brugt på dig 

Mandag ugen efter - fra singel til forlovet. Åååh Skat jeg elsker dig.

Tirsdag - 25 mdrs dag med min dejlig forlovet.. 

altså i mit hovde så det virklig underligt. få man har jo ikke været sammen i så mange månder såkan man da ikke have måndes dag, eller det bare mig der tænker sådan. ??- 

Ork jo. Min svigerinde og hendes kæreste har lige haft 8 års dag på trods af at de for 3 år siden var fra hinanden i 1 år og havde forhold med andre.

Anmeld

24. juli 2012

Kofoed.

Nu har jeg selv lavet en ala det der. Vi havde virkelig været oppe og køre en uges tid og vi havde mange problemer i forholdet, han boede ved sin mor, fordi han have et job der oppe den sommer og jeg var hjemme, for her havde jeg mit job, vi fik uofficielt fra hinanden søndag, officielt fredag, mandag blev vi enige om at løse problemerne, for kunne begge se, at vi selv havde lavet lidt lort og vi kunne alligevel ikke undvære hinanden (han blev faktisk jaloux, jubii), vi tæller stadig fra vores første årsdag, 8 dages fortvivlelse, hvor vi på papiret stadig boede sammen og så videre, så kan jeg ikke se, hvorfor vi ikke bare kan glemme de 8 dage, som vi begge fortryder?

Det er to år siden vi havde en lille pause og snart 4 år siden vi fandt sammen.

Men at hun skriver hun hader ham og fortryder forholdet, men finder sammen med ham er par dage efter, det er sgu for langt ude, ja.

Anmeld

24. juli 2012

Kofoed.

Lullaby skriver:

Vad

Ork jo. Min svigerinde og hendes kæreste har lige haft 8 års dag på trods af at de for 3 år siden var fra hinanden i 1 år og havde forhold med andre.

Var de gift inden ? Og nåede de at blive skilt?

Anmeld

24. juli 2012

JanetBJ

Lad da folk selv om hvad de skriver ? Jeg har også lavet det der nummer, fordi min kæreste og jeg har haft virkelig problemer pga vores latterlig dårlige økonomi og en masse andet lort, og så er det ikke særlig fedt at ens "venner" skal komme og sige at man fremstår opmærksomhedssøgende.

vi kan sku alle have dårlige dage.

Anmeld

24. juli 2012

maria_wlt

Schonert skriver:

ser TIT det her på facebook . håber godt nogen kan giv en forklaring på hvorfor jeg ikke helt forstår .. 

Mandag - har verdens bedste kæreste, elsker dig skat.

Tirsdag - fra i forhold til singel. Han er bare et svin. 

Onsdag - jeg har fortrydt alt de månder jeg har brugt på dig 

Mandag ugen efter - fra singel til forlovet. Åååh Skat jeg elsker dig.

Tirsdag - 25 mdrs dag med min dejlig forlovet.. 

altså i mit hovde så det virklig underligt. få man har jo ikke været sammen i så mange månder såkan man da ikke have måndes dag, eller det bare mig der tænker sådan. ??- 

Værre er det når de så skriver at de skal være forældre... 

Anmeld

24. juli 2012

Lullaby

Kofoed. skriver:

Var de gift inden ? Og nåede de at blive skilt?

Nej de var forlovede, smed ringene, var sammen med andre og et år efter var de forlovede igen og havde månedsdag/årsdag som om de ikke havde været slået op..

Anmeld

24. juli 2012

Lullaby

JanetBJ skriver:

Lad da folk selv om hvad de skriver ? Jeg har også lavet det der nummer, fordi min kæreste og jeg har haft virkelig problemer pga vores latterlig dårlige økonomi og en masse andet lort, og så er det ikke særlig fedt at ens "venner" skal komme og sige at man fremstår opmærksomhedssøgende.

Men hvorfor skrive det på facebook? Og gøre det til sådan et offentligt skue. Hvorfor ikke holde det for egne rækker eller ringe til ens veninder..

Anmeld

24. juli 2012

jydeinden

JanetBJ skriver:

et er at have problemer, det er fair nok, men hvis man finder sammen og går fra hinanden i tide og utide, og ens venner, familie mv skal ligge øre til det HVER gang, så kan jeg ærligt godt forstå at nogen tænker sit, og at andre i sidste ende ikke gider det pjat mere. i mit hoved er man enten sammen, finder en løsning, eller også går man fra hinanden.

Anmeld

24. juli 2012

JanetBJ

Lullaby skriver:

Men hvorfor skrive det på facebook? Og gøre det til sådan et offentligt skue. Hvorfor ikke holde det for egne rækker eller ringe til ens veninder..

Fordi på et eller andet tidspunkt skal man jo ændrer sin civilstatus. Jeg skriver ikke de der statusser om at han er en idiot eller sådan, men ændrer kun min status og forsøger vidt muligt at fjerne den hurtigt fra min side, så man ikke kan se det. (Men det kan jeg ikke over telefonen. :s)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.