søger en forklaring.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2012

B&J

Schonert skriver:

Bare de slev har styr på det, 

synes bare ikke det giver nogen meninng.

hihihi jaa bare det giver mening for dem for det gør det heller ikke for mig jeg griner kun højt lyt af det for ihhh hvor må det være træls man skal fortælle det til alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2012

Schonert

B&J skriver:

hihihi jaa bare det giver mening for dem for det gør det heller ikke for mig jeg griner kun højt lyt af det for ihhh hvor må det være træls man skal fortælle det til alle

jeg ville sku synes det er pinligt at fortælle alle at man er fundet sammen med en jeg har svintet til. 

Anmeld

24. juli 2012

B&J

Schonert skriver:

jeg ville sku synes det er pinligt at fortælle alle at man er fundet sammen med en jeg har svintet til. 

jaaa det vil jeg goså syntes var vildt pinligt...

men det jeg hader allermest er når folk de skriver øv en dum dag eller fuck jeg er ked eller sådan noget også spørg folk hvad der er glad...

også personen bag det jamen det kan være lige meget

hvorfor så overhovede skrive noget

Anmeld

24. juli 2012

Schonert

B&J skriver:

jaaa det vil jeg goså syntes var vildt pinligt...

men det jeg hader allermest er når folk de skriver øv en dum dag eller fuck jeg er ked eller sådan noget også spørg folk hvad der er glad...

også personen bag det jamen det kan være lige meget

hvorfor så overhovede skrive noget

Ja det virklig osse latterligt, HADER DET! 

Hader virklige opmærksomhed opdateringer.  

Anmeld

24. juli 2012

B&J

Schonert skriver:

Ja det virklig osse latterligt, HADER DET! 

Hader virklige opmærksomhed opdateringer.  

jaaaa gør jeg også.... vil heller følge folk på den gode måde

Anmeld

24. juli 2012

Miin'Baby'Mus

Schonert skriver:

ser TIT det her på facebook . håber godt nogen kan giv en forklaring på hvorfor jeg ikke helt forstår .. 

Mandag - har verdens bedste kæreste, elsker dig skat.

Tirsdag - fra i forhold til singel. Han er bare et svin. 

Onsdag - jeg har fortrydt alt de månder jeg har brugt på dig 

Mandag ugen efter - fra singel til forlovet. Åååh Skat jeg elsker dig.

Tirsdag - 25 mdrs dag med min dejlig forlovet.. 

altså i mit hovde så det virklig underligt. få man har jo ikke været sammen i så mange månder såkan man da ikke have måndes dag, eller det bare mig der tænker sådan. ??- 

Nogle har bare brug for den opmærksomhed og det er, ja undskyld jeg sige det, til at brække sig over 

Har selv en på min der går fra kæreste til kæreste og de flytter sammen allerede første dag de er kæreste og ja nu har hun fundet en ny og der er allerede gift eller hun skrev i hvert fald at de skulle giftes samme dag de blev forlovet, hun har nu været forlovet med 3 personer det sidste års tid eller sådan noget.

Armen altså, nogle mennesker har ikke indhold i livet.

I mit hoved har man månedsdag i de dage man har været kæreste i en hel periode og ikke i flere perioder. I mit hoved kan man ikke elsker en efter en uge og i mit hoved at det næsten barnligt at bruge flere tusinde kroner på forlovelses ringe efter få måneder da det sjældent holder.

Ja undskyld 

Anmeld

24. juli 2012

ønskebørn74

Schonert skriver:

ser TIT det her på facebook . håber godt nogen kan giv en forklaring på hvorfor jeg ikke helt forstår .. 

altså i mit hovde så det virklig underligt. få man har jo ikke været sammen i så mange månder såkan man da ikke have måndes dag, eller det bare mig der tænker sådan. ??- 

totalt plat at folk skilter med sådan engang bæ af dybt personlige info på fjæcen.. i stedet for lige at vente til man er sikker på det er slut.. pffff..

Anmeld

24. juli 2012

jydeinden

Schonert skriver:

det er ikke ret længe siden at jeg slettede en bekendt på min facebook, for det der med at man fra tid til anden går fra hinanden, kommer sammen, sviner hinanden til osv dét show gider jeg bare ikke.

og endte da også med at fortælle vedkommende at han burde tage sig lidt sammen, for når man er 23 år så bør man altså godt vide at der formenligt er en del på ens venneside som i den grad tænker sit.

Anmeld

24. juli 2012

Loa

Kender flere der har holdt pauser fra et par måneder op til et halvt år, og når de finder sammen igen så tæller de bare den lange pause med i antal måneder de har været sammen...

Come on....

Anmeld

24. juli 2012

DitteFisk

Jeg går let og elegant hen over sådan nogle status-opdateringer  

ja, det er latterligt... (men jeg har også været ung og dum der "fandtes" facebook bare ikke)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.