søger en forklaring.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.138 visninger
30 svar
0 synes godt om
23. juli 2012

Schonert

ser TIT det her på facebook . håber godt nogen kan giv en forklaring på hvorfor jeg ikke helt forstår .. 

Mandag - har verdens bedste kæreste, elsker dig skat.

Tirsdag - fra i forhold til singel. Han er bare et svin. 

Onsdag - jeg har fortrydt alt de månder jeg har brugt på dig 

Mandag ugen efter - fra singel til forlovet. Åååh Skat jeg elsker dig.

Tirsdag - 25 mdrs dag med min dejlig forlovet.. 

altså i mit hovde så det virklig underligt. få man har jo ikke været sammen i så mange månder såkan man da ikke have måndes dag, eller det bare mig der tænker sådan. ??- 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

FruStolpe

Schonert skriver:

ser TIT det her på facebook . håber godt nogen kan giv en forklaring på hvorfor jeg ikke helt forstår .. 

altså i mit hovde så det virklig underligt. få man har jo ikke været sammen i så mange månder såkan man da ikke have måndes dag, eller det bare mig der tænker sådan. ??- 

Opmærksomhed, opmærksomhed, opmærksomhed...

Det er bare så plat, og jeg sletter "venner" der gentagne gange lave de numre der...

Selvfølgelig kan man ikke ha måneds dag ugen efter man er gået fra hinanden

Anmeld

23. juli 2012

Schonert

FruStolpe skriver:

Opmærksomhed, opmærksomhed, opmærksomhed...

Det er bare så plat, og jeg sletter "venner" der gentagne gange lave de numre der...

Selvfølgelig kan man ikke ha måneds dag ugen efter man er gået fra hinanden

nej vel .. det jo dybt godnat, men det kunne jo være der var nogen "uskrevne" regler jeg ikke har hørt om. 

Anmeld

23. juli 2012

morethanperfect

Schonert skriver:

Opmærksomhed ..

Men det er såå latterligt 

Anmeld

23. juli 2012

KakaoDrik

Det er underholdene og tyder på en person der ikke er særlig gammel eller ikke har en god irl kontakt til sin familie og venner?

Anmeld

23. juli 2012

OktoberMor

Schonert skriver:

Kan en på en måde forstå dig, og på den anden side ikke helt.. 

Jeg fatter overhovedet ikke at man kan skrive man fortryder de måneder man har haft sammen, når det fremstår at det er 25 måneder? Helt dårligt har det så ikke været? 

Men jeg syntes godt man kan *gå fra hinanden* finde sammen igen en uge senere f.eks også tælle videre på månederne, for det kunne jo være det bare var et lille skænderi som førte til dumme ord, osv osv... 

Men ja, at man ligefrem vil fremstå sådan der på facebook, og oplyse alle om sine opmærksomhedssøgende kommentarer, det forstår jeg simpelthen ikke.. Men hva, måske personen har et kæmpe behov for anerkendelse?? føj.føj... Men kan godt se din pointe!

Anmeld

24. juli 2012

Schonert

morethanperfect skriver:

Opmærksomhed ..

Men det er såå latterligt 

Haha ! faldt i søvn imes jeg var ved at skrive tilbage  

Det er virklige noget underliget latterliget halløj. De må virklige mangel på opmærksomhed... 

Synes de skulle gå tilbage til arto :p 

Anmeld

24. juli 2012

B&J

det sker også sååå tit på min facebook og fatter dem ærligtalt ikke men godt det ikke er mit liv siger jeg bare ...

Anmeld

24. juli 2012

Schonert

OktoberMor skriver:

Kan en på en måde forstå dig, og på den anden side ikke helt.. 

Jeg fatter overhovedet ikke at man kan skrive man fortryder de måneder man har haft sammen, når det fremstår at det er 25 måneder? Helt dårligt har det så ikke været? 

Men jeg syntes godt man kan *gå fra hinanden* finde sammen igen en uge senere f.eks også tælle videre på månederne, for det kunne jo være det bare var et lille skænderi som førte til dumme ord, osv osv... 

Men ja, at man ligefrem vil fremstå sådan der på facebook, og oplyse alle om sine opmærksomhedssøgende kommentarer, det forstår jeg simpelthen ikke.. Men hva, måske personen har et kæmpe behov for anerkendelse?? føj.føj... Men kan godt se din pointe!

Det kan godt være man bare ville "glemme" det, så skulle man måske lad være med at fortælle hele verden man er gået fra hiandnnen, hvis det bare er et lille skænderi. 
Og HVIS ET SKÆNDERI KAN FÅ ET FORHOLD TIL AT GÅ I STYKKER SÅ ER DET JO BARE IKKE DEN RIGTIG!

Anmeld

24. juli 2012

Schonert

B&J skriver:

det sker også sååå tit på min facebook og fatter dem ærligtalt ikke men godt det ikke er mit liv siger jeg bare ...

Bare de slev har styr på det, 

synes bare ikke det giver nogen meninng.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.