gravid efter sen abort? anyone?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2012

NNGG

dina1980 skriver:

Nej jeg frygter ikke en ny graviditet igen, når jeg engang bliver gravid, så i 12 uge for jeg en ring på livmoderhalsen, og bliver sygmeldt, og til mange scanninger.

savner min lille søn meget, og ville have termins dag nu her den 12 august, det er ikke til at holde til.

men er helt klar till at prøve igen, og håber det lykkedes meget hurtigt for os alle sammen

fedt, du har mod på det!

Må jeg spørge hvorfor du får en ring på livmoderen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2012

dina1980

det gør jeg fordi jeg havede åbnet af mig selv og havede veer uden at mærke det, så da jeg kom ind på sygehuset stod det åben som et v kun millimeter holdte det sammen, og tog kun til  lægen pga meget udflåd, men det var slimproppen der var væk. min søn og det hele fejlede intet, og skulle have haft den ring på da jeg kom der ud, men havede en infektion og den ville ikke gå væk, den lå på 157 infektionstallet da jeg fødte, så de kunne ik gøre noget efter 4 dage gik jeg i fødsel desværre.

Anmeld

24. juli 2012

NNGG

dina1980 skriver:

det gør jeg fordi jeg havede åbnet af mig selv og havede veer uden at mærke det, så da jeg kom ind på sygehuset stod det åben som et v kun millimeter holdte det sammen, og tog kun til  lægen pga meget udflåd, men det var slimproppen der var væk. min søn og det hele fejlede intet, og skulle have haft den ring på da jeg kom der ud, men havede en infektion og den ville ikke gå væk, den lå på 157 infektionstallet da jeg fødte, så de kunne ik gøre noget efter 4 dage gik jeg i fødsel desværre.

det var dog forfærdeligt!! 

Anmeld

8. august 2012

AmalieA

Hej allesammen.

Jeg fik også en sen abort, da det viste sig at min lille datter Freya havde 4 hjertefejl. Jeg fik aborten den 29 marts og siden der har min kæreste og jeg talt om at blive gravid igen. Vi aftalte at det skulle være efter hendes terminsdato som var den 20 juli. Jeg er så allerede blevet gravid igen omkring 5 uger henne, men vi er begge meget lykkelige og meget skræmte. Vi har været meget i kontakt med landsforeningen for spædbarnsdød, og nu frygter vi næsten endnu mere alle de ting der kan ske. Men heldigvis har vi en masse ekstra scanninger på Rigshospitalet da Freya var et hjertebarn.
Jeg er glad for at vi har ventet, så vi har haft vores tid til at sørge og til at tilpasse os. Man ændrer sig jo en hel del efter sådan en forløb.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.