gravid efter sen abort? anyone?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2012

NNGG

Rinepigen skriver:

Det gør mig så ondt at læse det er så forfærdelig en oplevelse at miste sit højt ønskede barn.. Jeg mistede os min datter i uge 22 d 21 juni i år pga hun havde en hjertefejl der hed hypoplastisk venstre hjertesyndrom  Så kender godt sorgen og følelserne omkring hele forløbet

Vi fik at vide at vi gerne måtte gå igang igen efter jeg stoppede med at bløde hvis vi ville. Vi er også bange for om det sker igen, de har dog sagt at det ikke er arveligt så chancen for det sker igen er meget lille, men alligevel så er frygten der.. 

Vi har valgt et starte hurtigt igen, da det tog os 14 mdr at blive gravide første gang så vi håber lidt at der ikke skal gå så lang tid igen 

Kram og tanker herfra 

puha... så ved jeg jo lige præcis hvad du går igennem nu! Det ønsker man ikke får nogen - At blive gravid med ønskebarnet, knytte sig til det og så senere hen miste det! 

Jeg håber ikke, der går ligeså lang tid til, at du bliver gravid igen! Tænk.. engang, så sidder vi med et raskt barn i armene, som vi kan give al den kærlighed, som vi desværre må gemme på nu.

Held og lykke!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2012

NNGG

NNGG skriver:

puha... så ved jeg jo lige præcis hvad du går igennem nu! Det ønsker man ikke får nogen - At blive gravid med ønskebarnet, knytte sig til det og så senere hen miste det! 

Jeg håber ikke, der går ligeså lang tid til, at du bliver gravid igen! Tænk.. engang, så sidder vi med et raskt barn i armene, som vi kan give al den kærlighed, som vi desværre må gemme på nu.

Held og lykke!!

lige et andet spørgsmål: Hvor lang tid blødte du?

Jeg bløder stadig (på fredag er det 2 uger siden) Men fik også en udskrabning af moderkagen, da den ikke ville ud af sig selv - så ved ikke om man så bløder længere?

Anmeld

24. juli 2012

NNGG

NNGG skriver:

Held og lykke!!

Jeg bløder stadig (på fredag er det 2 uger siden) Men fik også en udskrabning af moderkagen, da den ikke ville ud af sig selv - så ved ikke om man så bløder længere?

Anmeld

24. juli 2012

NNGG

dina1980 skriver:

Det gør mig rigtig ondt i også har midstet. Jeg fødte selv den 1 april en lille dreng i uge 21.

Når i er klar igen til til at prøve at få barn igen, så går i igang !

Vi gik igang da jeg stoppede med at bløde, ca 14 dage efter jeg havede født, er desværre ikke blevet gravid i nu, men håber det sker snart, ellers starter jeg op i behandling igen, pga pco.

Skriv endelig hvis du har brug for at snakke om det hele.

gør mig ondt, at du også har mistet dit lille barn!

Sejt, at du går igang så hurtigt igen! Har du store bekymringer omkring en ny graviditet så?

Håber snart du står med en positiv test i hånden. Stort knus!

Anmeld

24. juli 2012

AnonymMor

NNGG skriver:

Ja jeg glæder mig til den dag hvor vi kan sidde med en dejlig lille velskabt baby

Jeg blødte i ca 2 uger efter aborten, men jeg fødte moderkagen hel, så jeg fik ikke en udskrabning.

Bliver helt trist over at du har født d 13 juli, da det er min fødselsdag

Anmeld

24. juli 2012

NNGG

Rinepigen skriver:

Ja jeg glæder mig til den dag hvor vi kan sidde med en dejlig lille velskabt baby

Jeg blødte i ca 2 uger efter aborten, men jeg fødte moderkagen hel, så jeg fik ikke en udskrabning.

Bliver helt trist over at du har født d 13 juli, da det er min fødselsdag

faktisk ser jeg den 10. juli som den ulykkelige dag (den dag vi fik det afvide) og den 13. juli som en smuk dag, da vi mødte vores lille datter, forelskede os i hende og tog afsked med hende på en god måde. Det var så stort at se, hvordan min kæreste bare blev helt forgabt i hende - som om, at det først gik op for ham den dag, hvad vi egentligt havde skabt sammen. Derfor er han også blevet endnu mere bevidst om, at han gerne vil være far (han er far til en lille engel), men ønsker selvfølgelig også at vi får et raskt og levedygtigt barn sammen. 

Såå.. på en eller anden måde er den 13 juli en smuk dag for mig! og den 10. juli den værste dag i mit liv!

Anmeld

24. juli 2012

AnonymMor

NNGG skriver:

faktisk ser jeg den 10. juli som den ulykkelige dag (den dag vi fik det afvide) og den 13. juli som en smuk dag, da vi mødte vores lille datter, forelskede os i hende og tog afsked med hende på en god måde. Det var så stort at se, hvordan min kæreste bare blev helt forgabt i hende - som om, at det først gik op for ham den dag, hvad vi egentligt havde skabt sammen. Derfor er han også blevet endnu mere bevidst om, at han gerne vil være far (han er far til en lille engel), men ønsker selvfølgelig også at vi får et raskt og levedygtigt barn sammen. 

Såå.. på en eller anden måde er den 13 juli en smuk dag for mig! og den 10. juli den værste dag i mit liv!

ja det har du egentlig ret i.. jeg syntes også det var rigtig smukt at se vores lille pige og en smuk oplevelse på trods at hun var død. men har lidt blandede føleser omkring den dag, for det første så skulle vi jo igennem fødslen, og for det andet havde min hund fødselsdag så var egentlig ret ked af jeg ikke kunne være sammen med ham  og for det tredje så døde min kærestes mormor samme dag om morgenen   så det var ekstrem meget på en gang

Men trøster mig ved tanken om at hans mormor var der til at tage i mod vores lille pige og beskytte hende i himlen  

Anmeld

24. juli 2012

NNGG

Rinepigen skriver:

ja det har du egentlig ret i.. jeg syntes også det var rigtig smukt at se vores lille pige og en smuk oplevelse på trods at hun var død. men har lidt blandede føleser omkring den dag, for det første så skulle vi jo igennem fødslen, og for det andet havde min hund fødselsdag så var egentlig ret ked af jeg ikke kunne være sammen med ham  og for det tredje så døde min kærestes mormor samme dag om morgenen   så det var ekstrem meget på en gang

Men trøster mig ved tanken om at hans mormor var der til at tage i mod vores lille pige og beskytte hende i himlen  

hold da op... De var da også noget af en dag - med blandede følelser :/

Anmeld

24. juli 2012

AnonymMor

NNGG skriver:

hold da op... De var da også noget af en dag - med blandede følelser :/

ja det var en voldsom omgang at skulle igennem.. men nu syntes jeg også vi har været igennem nok på det seneste i vores familie.. så mon ikke snart lykken vender  Det håber vi hvertfald

Anmeld

24. juli 2012

dina1980

Nej jeg frygter ikke en ny graviditet igen, når jeg engang bliver gravid, så i 12 uge for jeg en ring på livmoderhalsen, og bliver sygmeldt, og til mange scanninger.

savner min lille søn meget, og ville have termins dag nu her den 12 august, det er ikke til at holde til.

men er helt klar till at prøve igen, og håber det lykkedes meget hurtigt for os alle sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.