Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MortilElias2010 skriver: Syntes godt om de små kræ - I skulle høre dem når de parrer sig! Optog det engang da jeg boede på kollegie. De syntes de skulle bolle lige udenfokinin hoveddør. Nu jeg tænker over det så sagde de faktisk ikke noget, så utroligt jeg lagde mærke til dem. Det var først når jeg prikkede hannen på ryggen (han er meget mindre end hunnen) så gav han en sjov lyd fra sig. Jeg ville jo faktisk bare flytte dem, men han var ikke enig og da han så kom med den lyd og så stort en dyreven jeg er tagetes betragtning kunne jeg ikke lade være med at prikke et par gange eller fire
Syntes godt om de små kræ - I skulle høre dem når de parrer sig! Optog det engang da jeg boede på kollegie. De syntes de skulle bolle lige udenfokinin hoveddør. Nu jeg tænker over det så sagde de faktisk ikke noget, så utroligt jeg lagde mærke til dem. Det var først når jeg prikkede hannen på ryggen (han er meget mindre end hunnen) så gav han en sjov lyd fra sig. Jeg ville jo faktisk bare flytte dem, men han var ikke enig og da han så kom med den lyd og så stort en dyreven jeg er tagetes betragtning kunne jeg ikke lade være med at prikke et par gange eller fire
om en time holder der en taxa og henter dig så kan du få lov til at klappe tudser og frøer alt det du vil og du må gerne FÅ DEM helt kvit og frit bare du tager dem ud fra mine haver
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Iieeewwww jeg sidder faktisk og hiver mine ben op under mig i sofaen bare ved tanken om tudser De er så klamme!!! Og frøer også!Var på besøg hos min veninde som boede på en lille ø. En aften var jeg henne hos en nabo og da jeg skulle hjem til min veninde igen var det mørkt.. de har ingen gadelygter... og jeg kunne bare høre frøer der hoppede rundt Jeg var nødt til at låne en cykel for kunne bare ikke gå imellem dem når jeg ikke kunne se dem
Carl-Emil's mor skriver: om en time holder der en taxa og henter dig så kan du få lov til at klappe tudser og frøer alt det du vil og du må gerne FÅ DEM helt kvit og frit bare du tager dem ud fra mine haver
Om en time skulle jeg gerne sove Har været i Legoland siden 10.30 og kom hjem 19.30 - og MIDT i højsæsonen! Need I say more? Men gemmer det gerne til en anden god gang - jeg kunne godt tænke mig at smide en masse her ved huset inden vi flytter væk () som tak for godt bekendtskab til vores udlejer
MortilElias2010 skriver: Om en time skulle jeg gerne sove Har været i Legoland siden 10.30 og kom hjem 19.30 - og MIDT i højsæsonen! Need I say more? Men gemmer det gerne til en anden god gang - jeg kunne godt tænke mig at smide en masse her ved huset inden vi flytter væk () som tak for godt bekendtskab til vores udlejer
wooow det må alligevel have krævet sin kvinde sådan en dag som idag i LEGOland - flot gået
Jeg ser om jeg finder en til at fange dem så skal du få et par stykker det kunne da være en ganske fin gave
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128