Jamen sagen er vi jo har nedlagt baghaven pga tudse-angrebet på mor her og igår da jeg så skulle i skuret i forhaven så skete det der ikke måtte ske..
Endnu en tudse har forelsket sig i vores have... Jeg gik helt i frys og da jeg endelig fik ilt til hjernen fandt jeg noget vand jeg smed på den - men det var et fedt for hr. tudse syntes det var et lækkert bad

Så var gode råd dyre og jeg kunne intet gøre for han sad lige i døråbningen så måtte opgive at komme i mit skur og kunne ikke lukke døren igen fordi han var hoppet frem hvor han var og sad oven på hundenes bamse 
Jeg lod døren stå åben og gik så oven på for at lege med Carl-Emil, da vi kommer ned igen ligger hundenes bamse på dørmåtten og den er nærmest DÆKKET af hvidt klamt skum 

Jeg tager en paraply og smider den op på hækken så hundene ikke kan få fat i den. Kigger lidt afventende på hundene for de plejer at " indrømme" hvis de har lavet ballade men de glor bare dumt tilbage, hiver gummistøvlerne på og går over og kigger skuret...
HR TUDSE ER VÆK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men der er intet spor af skum derover så nu er mit spørgsmål:
Kan min store dumme gennemført søde tumpede golden retriwer der spiser ALT som i ALT selv sæber hvis man giver ham det have spist hr tudse? eller tygget i ham eller skræmt ham væk?? :/
sorry det er lidt ( meget ) langt 
Anmeld