at spise en tudse? - psykisk krise og seriøs hjælp langt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2012

Carl-Emil's mor

Becks skriver:

Elmer, sikken et FANTASTISK navn!

Lyder til navnet passer til hans personlighedhed og det gør det da endnu mere fantastisk

Han lyder som min hund jeg havde, Bumle! Hun var så "dum" men den dejligste hund ever!!

Jeg mener ikke det var farligt for hunde, for vi havde Bumle på det tidspunkt og hun rendte også rundt i haven.. Inden min mor sprøjtede med det, var Bumle dum nok til at have en tudse i munden faktisk - Derfor jeg ved de savler ENORMT meget

Jeg har lige skrevet en sms til min mor og spurgt - Der går nok lidt tid, signalet mellem DK og Norge er ikke altid lige bedst

heheh jamen han er bare sådan en rigtig Elmer, 40 kg og undervægtig pga for højtstofskifte så han er bare sådan en kæmpe stor tumlegøj der er evigt glad så han kunne kun hede Elmer men tak

Faktisk sådan en Bumle type når jeg smager på navnet Bumle

heheheh kan godt se en hund rende rundt med en tudse i munden - det kunne Elmer sikkert også godt finde på en dag

Iiiiih tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

Becks

Carl-Emil's mor skriver:

heheh jamen han er bare sådan en rigtig Elmer, 40 kg og undervægtig pga for højtstofskifte så han er bare sådan en kæmpe stor tumlegøj der er evigt glad så han kunne kun hede Elmer men tak

Faktisk sådan en Bumle type når jeg smager på navnet Bumle

heheheh kan godt se en hund rende rundt med en tudse i munden - det kunne Elmer sikkert også godt finde på en dag

Iiiiih tusind tak

Hihi det må ligge til racen  Bumle var en blandning af Golden ritriever og Cockerspaniel

Uh ha, glæd dig ikke til synet, hvis det en dag sker

Anmeld

23. juli 2012

TeamRocket

Ej haha, hvor ulækkert. Og synd du er bange for dem. Vi har heldigvis ikke mange her- jeg synes bare det er hyggeligt og spændene når der kommer en tudse eller frø forbi- men det sjove slutter når hunden ser dem i SIN have Grrrr! Så bliver der gøet og hjælper det ikke dasker hun til dem og løber ind! Haha, har aldrig oplevet de så er blevet efter der- men hvem gider også bo i en have med en 'voldelig' hund
Man kan vist gøre noget så frøer og tudser holder sig væk- mener at kunne huske min mor tvang min far til at gøre noget ved problemdyrene for ellers ville hun flytte ind til byen Hihi. Mon ikke det kan googles så der kommer løsninger på problemet det jo ikke sjovt hvis man er desideret bange for dem

Anmeld

23. juli 2012

BellaT

Bare for at gøre tudser endnu mere uhyggelige... De kan skrige hvis de er i fare. 

Det vidste jeg ikke, før jeg hørte og så en frø, som kattene ville lege med. Jeg er ikke bange for kræene, så hjalp den til et sikkert sted. Men de kan skrige rigtigt HØJT!

Så mon ikke Hr. Tudse havde skreget i vilden sky, hvis han var ved at blive ædt... 

Nok kun mig der synes at det er helt vildt mærkeligt at tudser kan skrige. Men jeg fik det så sært, da jeg så at det var en frø, der skreg sådan.

Anmeld

23. juli 2012

Carl-Emil's mor

Becks skriver:

Hihi det må ligge til racen  Bumle var en blandning af Golden ritriever og Cockerspaniel

Uh ha, glæd dig ikke til synet, hvis det en dag sker

heheh ja så må det være racen

jeg krydser for at det ikke sker

Anmeld

23. juli 2012

Carl-Emil's mor

TeamRocket skriver:

Ej haha, hvor ulækkert. Og synd du er bange for dem. Vi har heldigvis ikke mange her- jeg synes bare det er hyggeligt og spændene når der kommer en tudse eller frø forbi- men det sjove slutter når hunden ser dem i SIN have Grrrr! Så bliver der gøet og hjælper det ikke dasker hun til dem og løber ind! Haha, har aldrig oplevet de så er blevet efter der- men hvem gider også bo i en have med en 'voldelig' hund
Man kan vist gøre noget så frøer og tudser holder sig væk- mener at kunne huske min mor tvang min far til at gøre noget ved problemdyrene for ellers ville hun flytte ind til byen Hihi. Mon ikke det kan googles så der kommer løsninger på problemet det jo ikke sjovt hvis man er desideret bange for dem

du stikker mig bare din adresse så finder jeg en eller anden dreng i et af de andre rækkehuse der ka samle alle de klamme små væsner sammen og sende dem til dig for jeg vil GERNE være fri for dem

det var også en ide med google - tak

Anmeld

23. juli 2012

Carl-Emil's mor

BellaT skriver:

Bare for at gøre tudser endnu mere uhyggelige... De kan skrige hvis de er i fare. 

Det vidste jeg ikke, før jeg hørte og så en frø, som kattene ville lege med. Jeg er ikke bange for kræene, så hjalp den til et sikkert sted. Men de kan skrige rigtigt HØJT!

Så mon ikke Hr. Tudse havde skreget i vilden sky, hvis han var ved at blive ædt... 

Nok kun mig der synes at det er helt vildt mærkeligt at tudser kan skrige. Men jeg fik det så sært, da jeg så at det var en frø, der skreg sådan.

hahaha man skulle tro du var min farmor for hun fortalte præcis det samme den anden dag med stor stolthed over at have opdaget de kan skrige Der var det dog en snog der var ved at spise en tudse som hun så hjalp - jeg tænkte så bare but WHY skal den redes men ok den er også et levende væsen og den må gerne leve - bare ikke i mine haver

Anmeld

23. juli 2012

VIPpigen

Har ingen gode råd... Men tudser.... Bvar... Rotter og tudser og frøer i hate Them... Jeg er på dit hold...

Anmeld

23. juli 2012

Carl-Emil's mor

VIPpigen skriver:

Har ingen gode råd... Men tudser.... Bvar... Rotter og tudser og frøer i hate Them... Jeg er på dit hold...

hahaha sådan endnu en "teamplayer"

Anmeld

23. juli 2012

MortilElias2010

Syntes godt om de små kræ - I skulle høre dem når de parrer sig!  Optog det engang da jeg boede på kollegie. De syntes de skulle bolle lige udenfokinin hoveddør. Nu jeg tænker over det så sagde de faktisk ikke noget, så utroligt jeg lagde mærke til dem. Det var først når jeg prikkede hannen på ryggen (han er meget mindre end hunnen)  så gav han en sjov lyd fra sig. Jeg ville jo faktisk bare flytte dem, men han var ikke enig og da han så kom med den lyd og så stort en dyreven jeg er tagetes betragtning kunne jeg ikke lade være med at prikke et par gange eller fire  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.