Film på tv2 nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2012

blomst84

MortilElias2010 skriver:

Vidunderligt der er andre der deler oplevelsen! 

Havde ikke regnet med at jeg skulle græde SÅ meget  Men skøn skøn film

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

MortilElias2010

heaven skriver:

jeg har bevidst slået over på noget kedelig håndbold.... jeg KAN ikke se sådan nogle film uden at hyle helt vildt... ser heller aldrig Lassie-film - fjollet ja, men jeg tuder helt vildt....

en anden rigtig god tåreperser er en autentisk film der hedder eight bellow - en film om en hundefører der må forlade sin hunde på grønland under en vigtig ekspedition, da han skal evakueres asap pga grimt uvejr.... den er fantastisk har set den den ene gang og jeg græd og græd og græd - jeg skal aldrig se den igen - ikke fordi den er dårlig, men fordi det er for følelsesmæssigt hårdt for mig at se den slags film...

Jannie - voksen kvinde på snart 35

Den film du omtaler vil jeg RIGTIG gerne se!  

Anmeld

19. juli 2012

Fru.Mäes <3

Min hovedpude er total VÅD altså!!!

Kunne slet slet ikke stoppe igen, KÆFT en vidunderlig film altså 

Piger - en der osse er god er "MÉ AND MARLEY" - der følger man en hvalp og den ejer igennem mange år..

Den er dælme osse slem 

Anmeld

19. juli 2012

blomst84

MortilElias2010 skriver:

Samme her  Det er bestemt ikke en film man nogensinde glemmer! Har sagt til. Min mand at skulle vi nogensinde til Japan skal det være med Hachiko for øje så jeg kan komme ned og kysse og kramme den! Statuen!  

Sikke en smuk ide  Efter jeg har set filmen har jeg det på samme måde  Den hund fortjener et kæmpe kram 

Anmeld

19. juli 2012

Kruse90

Årh jeg tudbrølede også helt vildt. Sikke en god men meget sørgelig film

Anmeld

19. juli 2012

tweety2060

Total tårevældende film men også smuk, sigende og flot film. Vræler big time, men skal se den!!

Anmeld

19. juli 2012

livhemdrup

Så den. Hylede så meget manden måtte trøste. Hormoner er en skidt cocktail med sådan en film. 

Anmeld

19. juli 2012

lisesp83

Smuk rørende film, her smuttede også en del (mange) tårer  

Anmeld

19. juli 2012

heaven

MortilElias2010 skriver:

Den film du omtaler vil jeg RIGTIG gerne se!  

den er også rigtig rigtig god, og sørgelig på den gode måde.... det er den virkelig!!!  hrum, jeg har den på købedvd, men mon ikke den kan lejes?? eller skaffes i en bb?? og uden at afsløre for meget kan jeg sige den ender 99,9% godt god fornøjelse, og lad mig gerne hører hvad du synes om den.....

Jannie

Anmeld

19. juli 2012

1990h

MortilElias2010 skriver:

HHaHarHachiko, en legende om en hund der fulgtensin ejer til toget hver dag, men en dag vender ejer ikkr hjem da han dør af et hjerteanfald, men det forhindrer ikke Hachiko at vente på ham på perronen indtil dens død! Det er den smukkeste og mest sørgelige film jeg nogensinde har set og jeg gærder fra ende til anden! Den er så smuk og kan kun anbefale den især til dig, der har empati og et varmt og kærligt hjerte! 

Har aldrig tudet så meget til en film som denne og er ikk stoppet endnu.

Den smukkeste historie jeg nogensinde har hørt om.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.