Film på tv2 nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.917 visninger
35 svar
0 synes godt om
19. juli 2012

MortilElias2010

Hachiko, en legende om en hund der fulgtensin ejer til toget hver dag, men en dag vender ejer ikkr hjem da han dør af et hjerteanfald, men det forhindrer ikke Hachiko at vente på ham på perronen indtil dens død! Det er den smukkeste og mest sørgelige film jeg nogensinde har set og jeg gærder fra ende til anden! Den er så smuk og kan kun anbefale den især til dig, der har empati og et varmt og kærligt hjerte! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

MorDk

Sidder og ser den.... ♥

Anmeld

19. juli 2012

Loa

Ser den også her..... Super sød hund...

Anmeld

19. juli 2012

Lullaby

MortilElias2010 skriver:

Hachiko, en legende om en hund der fulgtensin ejer til toget hver dag, men en dag vender ejer ikkr hjem da han dør af et hjerteanfald, men det forhindrer ikke Hachiko at vente på ham på perronen indtil dens død! Det er den smukkeste og mest sørgelige film jeg nogensinde har set og jeg gærder fra ende til anden! Den er så smuk og kan kun anbefale den især til dig, der har empati og et varmt og kærligt hjerte! 

Så skal jeg helt klart ikke se den. Mine hormoner vil gå helt amok og jeg vil vræle i flere timer..

Anmeld

19. juli 2012

SS82

Jeg kan ikke se den  Bare jeg har set reklamerne for den har jeg fået tåre i øjnene 

Anmeld

19. juli 2012

twinny

Slott skriver:

Jeg kan ikke se den  Bare jeg har set reklamerne for den har jeg fået tåre i øjnene 

jeg er helt enig.

Anmeld

19. juli 2012

Frk-Lotusblomst

Den er såååå god. Især fra hvor manden ikke længere kommer hjem! Jeg græd fra nu til slut da jeg så den første gang. Smuk beretning!!!!

Anmeld

19. juli 2012

heaven

jeg har bevidst slået over på noget kedelig håndbold.... jeg KAN ikke se sådan nogle film uden at hyle helt vildt... ser heller aldrig Lassie-film - fjollet ja, men jeg tuder helt vildt....

en anden rigtig god tåreperser er en autentisk film der hedder eight bellow - en film om en hundefører der må forlade sin hunde på grønland under en vigtig ekspedition, da han skal evakueres asap pga grimt uvejr.... den er fantastisk har set den den ene gang og jeg græd og græd og græd - jeg skal aldrig se den igen - ikke fordi den er dårlig, men fordi det er for følelsesmæssigt hårdt for mig at se den slags film...

Jannie - voksen kvinde på snart 35

Anmeld

19. juli 2012

_-Kathrine-_

Eeeeejjjj.... Puha! Er helt ødelagt

Anmeld

19. juli 2012

MorDk

Den var bare rigtig god  *snøøøøft*

Tårene triller stadigvæk...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.